הדרת נשים או פרובוקציית בחירות?

העדויות מקו 86 נחשפות: "הנוסעת וידאה שזה קו חרדי ועלתה עם מצלמה"

סערה גדולה התחוללה היום עם פרסום על בחורה שסורבה לעלות על קו 86 מהחוף הנפרד. חברת אפיקים מיהרה להתנער ולהשעות את הנהג, שרת התחבורה פרסמה הודעה גינוי, אבל עדי ראיה טוענים כי התנהגותה של הבחורה מוכיחה כי לא מדובר באירוע תמים אלא בפרובוקצייה מכוונת נגד הציבור הדתי והחרדי

Freepik

 

סערת האוטובוס: קו 86 המיועד להסעת מתרחצי החוף הנפרד אל האזורים החרדיים, עלה היום לכותרות בשל פרסום על מקרה בו נוסעת שביקשה לעלות לאוטובוס סורבה על ידי הנהג שאמר לה כי היום החוף פתוח לגברים ולכן הקו מיועד היום להסעת גברים.

 

בכלי התקשורת היו מי שחגגו על המקרה, גם כמה פוליטיקאים מיהרו לרכב על הגל, אך עדי ראיה שנכחו בשטח מתעקשים כי לא מדובר במקרה תמים כלל אלא בפרובוקציה מאורגנת היטב שנועדה, כך עולה החשש, ליצור הסתה נגד הציבור החרדי בעיר, כשבאווירת הבחירות לא חסרו מי שניסו ללבות את האש מטעמים שלהם.

 

"הקו הזה מיועד לציבור המתרחצים בחוף הנפרד", מספר אברהם, שנכח בתחנה בזמן שאירע המקרה שעורר את הסערה התורנית בעיר, "אין שום סיבה שתגיע למקום נוסעת ועוד שאיננה חרדית, ביום שהחוף פתוח לגברים. היא נעמדה בתחנה, הגיע אוטובוס אחד שמילא נוסעים גברים שיצאו מהחוף, הבחורה הסתכלה על הנהג וכלל לא ניסתה לעלות".

 

אברהם מספר לנו שמשהו בהתנהגות שלה עורר את חשדו והוא החליט להישאר בתחנה גם הוא ולראות מה יתפתח. "לאחר מכן", הוא מספר, "הגיע אוטובוס ריק שהמתין שהמתין שהאוטובוס שלפניו יסע ואז יתקדם לקלוט נוסעים. הבחורה קלטה את הנהג לבד, דפקה על דלתו כשהיא עם מצלמה פתוחה שמופנית לרצפת האוטובוס והשחילה לנהג שאלות מקשות ומכשילות.

 

"הבחורה מיד ניגשה ושאלה אותו 'זה קו 86 החרדי?'. הנהג, שהעברית שלו לא רהוטה דיה, ניסה להסביר לנוסעת את כוונתו ודאגתו שבאוטובוס שמלא רק בנוסעים גברים פחות יהיה לה נוח שהיא תיסע איתם. מעבר לזה לא נאמרה מצדו שום אמירה נוספת והיה ניכר שהוא לא מבין מה היא רוצה".

 

לא עברו יותר מכמה דקות והמקרה כבר פורסם בכלי תקשורת תוך קריאות גינוי, כך שהחשש הוא שמישהו תיזמן את המקרה כשהוא מחכה לשעת כושר לייצר פרובוקציה זולה ומסיתה נגד הציבור החרדי. "כבר חווינו ניסיונות דומים בעבר מצד ארגוני נשים", אומרים עסקני הצניעות, "כמו אז כך גם היום, הם יבינו שהציבור באשדוד איננו פרטנר לפרובוקציה והקווים ימשיכו במסלולם בהתאם לרצון הנוסעים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
הקרנף הנודד
11 חודשים לפני

חילונים מסיתים בערוצי התעמולה תמותו כולכם

מנשה
11 חודשים לפני

היום הן כבר 2 נשים צעירות עם לבוש חשוף משגעות אותנו את הנהגים ואת הנוסעים מהבוקר הלוך ושוב.
פשוט בושה מה שקורה

שמעון
11 חודשים לפני

ותודה לאבי אמסלם שמתלדק כבר חצי שנה את העסק בעיר ביחסי חרדים חילונים מול כצנלסון ועוד כמה אחרים, בשביל להפיל את לסרי.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן