לאחר הפרסום ב'חרדים אשדוד'

הסבתא של הילד שניצול אתמול לאחר התקף אלרגיה בגן בשיחה נרגשת

לאחר פרסום הראיון שערכנו ב'חרדים אשדוד' עם אברהם פורגס חובש ב'איחוד הצלה' אודות הילד שעבר אתמול התקף אלרגיה בגן והוא הצילו, הסבתא - גב' רוחמה רוט, בשיחה ובתגובה מרגשת, וגם: בקריאה נואשת להורים ולחכי"ם

מזרק אפיפן להצלת חיים במקרה של אלרגיה

לאחר פרסום הראיון שערכנו ב'חרדים אשדוד' עם אברהם פורגס חובש בארגון 'איחוד הצלה' לאחר שהציל ילד אתמול בגן ילדים באשדוד בעקבות התקף אלרגיה שחווה, מגיעה תגובת הסבתא – גב'רוחמה רוט, בשיחה מיוחדת מודה הסבתא לחובש:

"תודה לאדון פורגס שהציל לי את הנכד, הודות לכך שפעל במהירות הילד יצא מזה בנס".

עוד אומרת הסבתא בשיחה ל'חרדים אשדוד': "חובה לאסור בכל הגנים והמעונות להביא אוכל מהבית שלא ייכנס אף פירור אוכל בשער הגן או המעון, וזאת כדי לא לסכן ילדים שסובלים מאלרגיות מסכנות חיים. מדובר גם בממתקים שהילדים מביאים בבוקר מהבית, כמו במבה, שוקולד, או קורונפלקס".

וכאן קוראת הסבתא בקריאה נואשת להורים:

"הורים, בבקשה זה לא משחק! אל תשלחו עם הילדים כלום לפני שאתם מוודאים בבירור שאין ילד אלרגי במעון או בגן, ולמה בדיוק הוא אלרגי. מדובר בחיים ומוות".

עוד קוראת הסבתא לחברי הכנסת:

"חייבים לחוקק את זה שיהיה אסור להכניס דברי מאכל לגנים ומעונות, בכדי שיהיה שינוי אמיתי! היום בחסדי שמים הוא יצא מזה בנס, אל תחכו שיהיה מאוחר!!!! מלבד הנכד הזה יש לי גם ילדה בת 5 עם אלרגיה, אני מכירה את זה, אנא מכם שלא נבכה אחרי שיקרה אסון".

ובשורה משמחת לסיום השיחה מספרת הסבתא כי לאחר השגחה בבית החולים שוחרר הילד לביתו, כשהוא בריא ושלם בסייעתא דשמיא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן