שיתוף פעולה

הנהלת חברת נשר הגיעה לביקור בנמל אשדוד

נמל אשדוד. צילום: טל שבתאי

חברת נמל אשדוד שמחה לארח את הנהלת נשר, מהלקוחות הגדולים והחשובים של הנמל בתחום פעילות התפזורת. בביקור הצגנו את ההתפתחויות החדשות בנמל בתחום הפריקה, את מגמת השיפור בשירות וההיענות לצרכי הלקוחות המתבטאת בקיצור זמנים ובשיפור בכמות ואיכות המנגשים עם השלמת פרויקט רציף 21.

יו"ר נמל אשדוד שאול שניידר ומנכ"ל בפועל של נמל אשדוד אלי בר יוסף, אירחו בנמל את יו"ר חברת נשר, אלדד בן משה, מנכ"ל חברת נשר יובל לזרוב, עם בכירים נוספים מהחברה. המבקרים זכו לסיור בנמל ודנו בפגישה בהידוק שיתוף הפעולה ושיפור השירות והדרך המשותפת.

לדברי יו"ר נמל אשדוד שאול שניידר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת נשר ומקדישים את מירב המשאבים על מנת להפיק את המיטב משיתוף פעולה אדוק ועשייה משותפת. כנכס אסטרטגי לאומי נמשיך להניע את הכלכלה הישראלית."

לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל נמל אשדוד אמר: "נמל אשדוד, הנמל של ישראל משקיע רבות בלקוחות החברה ומרכז את המאמצים על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר לצדדים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן