"לקבל את מרותם של גדו"י"

יו"ר המועצה מסר שיעור אצל הגר"מ אבוחצירא

שיעור ושיחת חיזוק שנמסר על ידי יו"ר המועצה הדתית בעיר אשדוד, הרב עובדיה דהן, בכולל להוראה "תורה לשמה" בראשותו של הגר"מ אבוחצירא, רבה של רובע הסיטי. לפני השיעור העניק הרב דהן לבית מדרשו של הגר"מ אבוחצירא את האת הסט המפואר חומש "אור יקר" - ביאורים וחידושים מרבני המערב וחכמי מרוקו קדמונים ואחרונים
הרב עובדיה דהן בשיעור לאברכי כולל "תורה לשמה" של הגאון רבי מאיר אבוחצירא

הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית באשדוד, מסר שיעור בפני אברכי הכולל להוראה ודיינות "תורה לשמה" בראשותו של הגאון רבי מאיר אבוחצירא, רב ק"ק "תפארת רפאל" ורבה של הסיטי.

לפני השיעור העניק הרב דהן לבית מדרשו של הגר"מ אבוחצירא את האת הסט המפואר חומש "אור יקר" ה' כרכים – ביאורים וחידושים מרבני המערב וחכמי מרוקו קדמונים ואחרונים.

אברכי כולל "תורה לשמה" בשיעור

בדבריו מסר בפני האברכים שיעור על החשיבות של לימוד התורה מתוך שמחה והביא בתחילה את דבריו של בעל ה"אגלי טל" שהביא בדברי ההקדמה לספרו כי אדרבה השמחה הגדולה שיש בלימוד התורה ע"י שמחדש חידושים ומתענג בלימודו זה תורה לשמה ואדרבא, כי זה היא עיקר מצוות לימוד התורה, להיות שש ושמח ומתענג בלימודו, ואז דברי תורה נבלעין בדמו. ומאחר שנהנה מדברי תורה, הוא נעשה דבוק לתורה.

והביא בשם מרן הגרא"מ שך זצ"ל שע"י כוח לימוד התורה אפשר להגיע לדרגות גבוהות עד כדי לקבוע החלטות גורליות שזה ע"י עמל התורה. עוד עמד על ענין של כבוד תלמידי חכמים שזה בעצם יסוד התורה שבע"פ, לקבל את מרותם של גדולי ישראל ומה שיאמרו לנו נעשה.

הרב עובדיה דהן נפרד מהגאון רבי מאיר אבוחצירא לאחר השיעור

לסיום, ציין בפני האברכים את מסירותו הרבה של נשיא הכולל הגר"מ אבוחצירא אשר במסירותו הרבה משקיע באברכים על מנת שיעלו מעלה ויגיעו להוראה ובפעילותו המבורכת, מאיר בתורתו על האזור כולו במשך כל ימות השנה ואשריו שזכיתם לכך.

בסיום דבריו, נשא דברים הגר"מ אבוחצירא תוך כדי ששיבח את הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית אשר פועל במסירות רבה להרחיב את גבולות הקדושה והטהרה בעירנו ועושה קידוש ה' בעבודתו למען תושבי העיר בכל עניני וצורכי הדת בדרכי נועם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן