שירת הבקשות

המרכז לפיוט ושירה והחברה העירונית לתרבות מציגים: 10 קונצרטים ברחבי העיר לכבוד שבת שירה

מסורת של שבתות בקשות, כמדי שנה בשנה עיריית אשדוד דואגת לקיים עונג שבת יחד עם שירת הבקשות בבתי כנסת רבים ברחבי העיר, כך גם השנה, פעלה העירייה לייצר את הפרויקט המיוחד עם טובי האמנים והפייטנים האשדודים.

 

כמדי שנה בעשר השנים האחרונות, גם בשבת פרשת בשלח עיריית אשדוד והחברה העירונית ממשיכים לדאוג לציבור המסורתי, הדתי והחרדי בעיר.

 

העירייה והחברה העירונית ביקשו מעמותת המרכז לפיוט ושירה להפיק עבורם קונצרטים רבים ברחבי העיר לכבוד שבת שירה, בהם יתקיים עונג שבת, ושירת הבקשות ברוב עם, יחד עם הפייטנים האשדודים המוכרים והאהובים ובהם: יעקב אבוחצירא וחיים אלבז, האחים זיו ובן גבאי, חיים מלול, אבי קדוש, אמיר אליהו, אילן אטיאס, יוסף נידם, חיים מלכה ומקהלת יצחן יירנן.

 

בנוסף, יתקיים קונצרט מרכזי ברובע הסיטי בעיר בבית הכנסת "תפראת רפאל" של הרב הגאון מאיר אבוחצירא בו יופיע גדול האמנים בנג'מין בוזגלו, יחד עם הפייטן מרדכי אלחרר.

 

לא הרחק משם בבית הכנסת "מקור ברוך" שברובע טו' יופיע הפייטן גד בן שבת שהגיע במיוחד מצרפת לארץ הקודש, יחד איתו יופיעו אנסמבל המרכז לפיוט ושירה.

 

הקונצרטים יתקיימו בערב שבת הקרובה בשעה 21:00, בתאריך טז' שבט (26.1) ובשבת (27.1) בשעה 04:00 לפנות בוקר.

שימו לב לפרסומים המופיעים ברשתות וברחבי העיר

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
עמוס
5 חודשים לפני

הייתי שם היה חזק ביותר

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן