בנוכחות משטרתית

המלחמה בחסידות גור: האברך שהותקף בויז'ניץ חזר לשטיבל

לאחר שהותקף בבית המדרש ויז'ניץ ברובע ח' ביום ראשון - מרדכי מאיר לב, חסיד המשתייך לקהילת הגר"ש אלתר, חזר לראשונה לבית המדרש והתקבל בשמחה. מחוץ לבית המדרש הייתה התגודדות של חסידי גור לצד נוכחות משטרתית
שרידי הטלית קטן של מרדכי מאיר לב לאחר שהותקף. צילום: באדיבות המצלם

בבית המדרש ויז'ניץ ברובע ח' באשדוד קיבלו הבוקר (חמישי) בשמחה את מרדכי מאיר לב, תושב אשדוד המשתייך לקהילת ראש הישיבה הגר"ש אלתר, שהותקף השבוע במהלך תפילת שחרית בבית המדרש על ידי קבוצה של חסידי גור.

לב, שהותקף ביום ראשון השבוע, הגיע הבוקר לבית המדרש בפעם הראשונה מאז התקיפה, שלאחריה הפונה לבית החולים. מחוץ ליבת המדרש התגודדו חסידי גור אך הסדר נשמר על כנו לצד נוכחות משטרתית במקום.

כזכור, מוקדם יותר השבוע דיווחנו כאן ב'חרדים אשדוד' כי קבוצה של אברכים ובחורים מחסידות גור תקפה בצורה ברוטאלית את מרדכי מאיר לב, תושב אשדוד המשתייך לקהילת ראש הישיבה הגר"ש אלתר, במהלך תפילת שחרית בבית המדרש של חסידי ויז'ניץ ברובע ח' בעיר.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי במהלך התפילה נכנסו אברכי גור לתוך בית המדרש של ויז'ניץ, בו נוהג לב להתפלל, ופתחו בצעקות. לקראת סיום התפילה, האברכים מגור תקפו אותו באופן פיזי וגררו אותו מחוץ לבית המדרש, כשהטלית והתפילין עדיין על גופו.

מרדכי מאיר לב מפונה לבית החולים. צילום: באדיבות המצלם

חסידי ויז'ניץ שנכחו בזירה נבהלו ולא העזו לנקוט במעשה, אך שני חסידים שניסו להגן על המותקף והזמינו אמבלונס לפצוע – הותקפו גם הם באלימות קשה. כונני ההצלה שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי ראשוני למרדכי מאיר לב במקום ולאחר מכן פינו אותו להמשך טיפול בבית החולים.

יותר מכך, בהקלטה מתוך הקו הפנימי של התוקפים, שהגיעה לידי 'חרדים אשדוד', נשמע הקריין כשהוא תוקף את שני האברכים מחסידות ויז'ניץ בהאשמות קשות ואף מפרסם את מספר הטלפון האישי שלהם.

עוד נודע ל'חרדים אשדוד' כי עד כה טרם פורסמו תיעודים ממצלמות האבטחה בבית המדרש ויז'ניץ, זאת בגלל "הוראה מגבוה".

כזכור, חסידי גור יצאו במתקפה קשה נגד בני קהילתו של ראש הישיבה של הגר"ש אלתר במהלך סוף השבוע האחרון לאחר שר' צבי סנדיק, חסיד המשתייך לקהילת הגר"ש אלתר, שטוען כי בנותיו הורחקו ממנו בעידוד בכירי גור, הכריז לעבר האדמו"ר מגור, בעת ביקורו בבית עלמין בתל אביב – כי יורה לחסידיו להחזיר לו את בנותיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן