24 שעות לבחירות

המחסל: איך הצליח ברק סרי לחסל את כל המועמדים מול יחיאל לסרי ולגרום לו לדהור לקדנציה רביעית ברציפות

ברק סרי הצהיר בתחילת הדרך שהוא יחליף בוודאות את ד"ר לסרי. במציאות: הוא פרש, חיסל את סיכוייה של הלן גלבר כשחשף פרשת שחיתות לכאורה בה ביקשה מימון מאיש עסקים וקבלן מוכר באשדוד (דז'ה וו מ2018) ופגע קשות בכצנלסון כשחבר אליו וגרם לאלי נכט לצאת בקמפיין על הראש של כצנלסון "או אלי או דרעי".
ברק סרי. קרדיט: קובי גדעון, לע״מ

ברק סרי הוא ללא ספק הכוכב הטראגי הגדול ביותר בתולדות הבחירות המקומיות בעיר אשדוד.

האיש שהתחיל את המרוץ עם תמיכה גדולה של פטרונו אריה דרעי מצא את עצמו בודד, נטול תמיכה, נשען על שברי אחוזים. כולם נטשו אותו והוא נאלץ לפרוש וחבר לכצנלסון מה שלמפרע לא הותיר ברירה לש"ס והיא חברה לד"ר לסרי.

אבל אז הסתבר שברק סרי כבר הניח מוקש גדול ממדים מתחת למועמדותה של הלן גלבר. סרי, יצא בפוסט כנגד גלבר וחשף פרשיית שחיתות חמורה מאוד לכאורה וחסרת תקדים מצד המועמדת שטוענת ל"ניקיון כפיים". בחשיפה האדירה הזו חושף סרי, כי גלבר פנתה וביקשה מימון מאיש עסקים וקבלן מוכר באשדוד אשר נחשב לאחד מהאנשים החזקים בעיר, למימון התמודדותה על ראשות העיר. גלבר על פי חוזה שכבר נכתב בינה לבין אותו איש העסקים ביקשה מהאחרון שני מיליון שקלים למימון מסע הבחירות שלה (מה שלא קרה בסופו של דבר)

אפשר רק לדמיין מה היה קורה לו היה נעתר איש העסקים לבקשתה של "לוחמת השחיתות" ומעניק לה את ההלוואה. איך הייתה גלבר מחזירה את חובה לו הייתה נבחרת לראשות העיר? מצמרר לחשוב.

פרשה זו מתווספת לפניה של גלבר בבחירות הקודמות ליזם אחר בעיר שיעמיד לה סיוע לבחירות בהיקף של 3 מליון שקלים, בעודה מתכוונת "להחזיר" לו לכאורה כשתתמנה לראשות העיר.

הנה תמלול קצר של ההקלטות בינה לבין היזם "ולדימיר".

גלבר: "תעשה לי טובה, תסייע לי, כי אני באמת מעדיפה אנשים מבחוץ ולא מבפנים".

ולדימיר: "כן".

גלבר: "גם יהיה קל יותר בתור ראש עיר".

ולדימיר: "ברור, ברור".

גלבר: "בכל מקרה, אם לא ראש עיר, אתה יודע, קח את הסיכון, לא ראש עיר, זה ממלא מקום… היום אנחנו במצב, אני חזקה… זה לא בעיה".

בהמשך אומרת גלבר: "אני בן אדם סרגל. בכמה מבחינתך אתה יכול ככה לסייע?".

ולדימיר: "כן, את…"

גלבר: "מן כמו השקעה כזאת, כמו שאומרים".

לסיכום: ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי חייב לברק סרי הרבה מאוד. לא רק שנכשל כמתמודד, אלא שהוא גם חיבל באופן קשה במועמדותה של גלבר ובמועמדותו של סניה כצנלסון שמנסה להתנער היום מהתדמית של "מקושר לאריה דרעי" בגלל החיבור של סרי (יועצו לשעבר של דרעי) אליו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
ישראל
5 חודשים לפני

זה נקרא סייעתא דשמייא.ככה זה כשיש לך את ברכת הרבנים.

ש.ל
5 חודשים לפני

בזכות החיבור של סרי וכצנלסון
יחיאל לסרי יזכה להיות ראש העיר
אדם מסורתי לא ישים כצנלסון

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן