׳ליל שישי׳

המחלוקת סביב ה׳טשולנטיאדה׳ ברובע ז׳ באשדוד – הובילה לסגירתה הפתאומית

הסיפור המלא >
ההודעה על סגירת המקום באשדוד

לילות שישי הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהווי החיים בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. בתי כנסת, חצרות ומוקדים שונים מתמלאים בבחורים, אברכים, ילדים ואף משפחות שלמות, היוצאות ליהנות ממאכלי השבת המסורתיים – טשולנט, קוגל ושאר מטעמים של ליל שישי.

גם באשדוד פועלים מדי שבוע מספר מוקדים כאלה, כאשר אחד הבולטים שבהם ממוקם בלב רובע ז׳ החרדי, ומושך אליו קהל רב של סועדים לאורך כל ליל שישי עד השעות המאוחרות של הלילה.

אלא שבימים האחרונים התעוררה סערה סביב המקום, לאחר שבכניסה הוצב שלט חריג שבו נכתב כי בשל תלונות שהוגשו למחלקת הפיקוח בעירייה, המקום נאלץ להיסגר בשלב זה. עוד נכתב בשלט כי החל מהשבוע הקרוב החנות תהיה סגורה, וכי הודעה מסודרת תימסר בהמשך לגבי עתיד הפעילות.

לטענת בעלי המקום, מדובר במהלך שנולד בעקבות תלונות חוזרות ונשנות מצד שכן אחד, שפנה מספר פעמים לעירייה, ובסופו של דבר הוביל להגעת פקחי העירייה ולהחלטה לעצור את הפעילות. מדובר בצעד קיצוני שאינו מתרחש כמעט בציבור החרדי.

-

מן העבר השני, ישנם תושבים באזור הטוענים כי עצם קיום פעילות ליל שישי במרכז הרחוב עד שעות מאוחרות גורמת לעומס ולרעש, מקשה על השכבת הילדים לישון, וכן יוצרת לכלוך שנשאר לעיתים גם בימים שלאחר מכן.

כך או כך, הסוגיה מציפה שוב את המתח המוכר בין חיי הקהילה התוססים של ליל שישי לבין איכות החיים של התושבים המתגוררים בסמוך, כאשר נכון לעכשיו – עתיד המקום עדיין אינו ברור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אשדודית
23 ימים לפני

הכי קל לומר מלשינים… אבל להתחשב בשכנים שרוצים שקט זה חס וחלילה… רוצים למכור? סבבה תחשבו איך הכי פחות סבל ייגרם. יש מכרזים מסחריים ששם אפשר למכור. תשקיעו כסף ותמכרו. לא על חשבון טוב הלב של השכנים. הם לא חייבים לכם כלום. הבעיה שבעל המאה חושב שהוא בעל הבית ולא רק בעל הדיעה ושמים צקצוץ על כולם אז אין ברירה ופונים לעירייה. כנל על בניה לא חוקית. פתאום כולם צדיקים.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
טוען...
error: Content is protected !!

פרסומת

פרסומת

דילוג לתוכן