נר ואור

המחווה המרגשת של תושב רובע ד' למשפחות השכולות מאשדוד

כבכול שנה דואג דני כהן, תושב רובע ד' ובעל העסק "תכשיטי תהל" ביחד עם בן משפחתו אדיר אדרי בעל עסק "תכשיטי אדיר" להאיר את מרכז הרובע בחנוכיה גדולה יחד עם בית חב"ד וכמו שרק הם יודעים, לכבד ולאהוב כל אחד מעם ישראל אהבת נפש וחום אינסופי, ומי שמכיר אותם יעיד. השנה, בצל חג החנוכה, כשמלחמת חרבות ברזל אופפת את שיגרת ימינו, הם הדליקו נר ראשון ברחובה של עיר כשהם מקדישים מחווה מרגשת למשפחות השכולות האשדודיות ששכלו את יקיריהם משמחת תורה ועד היום.

הדלקת החנוכיה השנתית המסורתית, אותה מקיים דני כהן עם בית חב"ד מתקיימת ברובע ד', בכיכר הסמוכה לחוף הקשתות סמוך ל"אמפי אשדוד ים".

השנה כמחווה למשפחות השכולות, הודלקה החנוכיה המרכזית הזו, כשלצידה נרות נשמה מסודרים בצורת המספרים "37" כמניין הנופלים והנרצחים האשדודים, כשלצידם מיצג עם תמונותיהם והכיתוב:"נר ה' נשמת אדם" וכן, חולקו 100 ערכות למשתתפים ובהן, נר נשמה לכל נופל, ברכות החג, סופגניות וסביבונים, כדי לשמח את הלבבות בתקופה לא פשוטה זו.

את הערכות חילקו בנותיו של דני תהל וטוהר ואת החנוכיה הדליק אדיר אדרי, כשלצידו הרב מנדי קרמר שליט"א, רב בית כנסת חב"ד שברובע ד'.

צפו:

דני כהן משמאל, אדיר אדרי מימין.

 

העוברים ושבים לא נשארו אדישים והשתתפו בטקס הדלקת החנוכיה והדליקו נרות לעילוי נשמתם של הנפטרות והנפטרים שנפלו ונרצחו על קידוש ה'.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה
7 חודשים לפני

כל הכבוד

123
7 חודשים לפני

דניאל כהן עם נשמה טהורה ולב ענק תמשיך לעשות את מה שאתה יודע ואוהב בנתינה ועזרה לזולת.
אוהבים אותך איש יקר

י,מ
7 חודשים לפני

מרגש ולא מפליא בכלל לדניאל כהן יש תלב הכי גדול שאי פעם תפגשו , לב מרגיש ומלא אהבה לכל אדם תמשיך להאיר בנתינה האין סופית שלך ❤️ העיר אשדוד זכתה ואמן ושלא נדע עוד צער

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן