ברוך דיין האמת

הלם בחסידות גור: איש הנדל"ן הצעיר הלך לעולמו לאחר ההתמוטטות בראש השנה

הלם ותדהמה בעיר אשדוד: נפטר בטרם עת האברך החשוב הרה"ח ר' ישראל גרשטנקורן ז"ל, כשהוא בן 37 בפטירתו • המנוח ניהל משרד תיווך מצליח והיה מחשובי האברכים בחסידות גור
הרה"ח ר' ישראל גרשטנקורן ז"ל

ברוך דיין האמת: בעיר אשדוד קיבלו היום (שני) בהלם ובתדהמה את הבשורה הקשה על לכתו בטרם עת של האברך הרה"ח ר' ישראל גרשטנקורן ז"ל, מחשובי חסידי גור בעיר, כשהוא בן 37 בפטירתו.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי המנוח ז"ל התמוטט באופן פתאומי בביתו במהלך ראש השנה האחרון, ולאחר מאמצי החייאה בביתו פונה בבהילות לבית החולים אסותא באשדוד, שם הבחינו הרפואים כי הוא לקה בליבו.

במהלך הימים האחרונים, מצבו היה קשה והוא היה מורדם ומונשם, כשבכל רחבי העיר התפללו וקרעו רחמי שמיים לרפואתו של ישראל בן רחל, בתוך שאר חולי ישראל.

המנוח ז"ל גדל והתחנך במוסדות התורה והחינוך של חסידות גור. כשהגיע לפרקו נישא לרעייתו בת הרב אברהם מרדכי אייזנברג, מחשובי חסידי גור באשדוד. הוא קבע את תפילותיו ושיעוריו בבית החסידים של גור 'בית ברלינר' ברובע ז' בעיר.

הוא היה יהודי עם לב חם לכל דבר שבקדושה. לפרנסתו עסק בנדל"ן ולפני כעשור הקים את משרד התיווך 'אנג'ן', ותרם מהונו לתורה וחסד. כך גם זכה לחביבות יתירה אצל משפיעים ורבנים, ביניהם המשפיע המפורסם הרה"צ רבי אלימלך בידרמן.

המנוח ז"ל הותיר אחריו את רעייתו ושבעה יתומים. מסע הלוויה ייצא בשעות הערב, דרך בית החסידים 'בית ברלינר', בהשתתפות מאות מתושבי העיר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן