בשיבה טובה

הלך לעולמו רבי בנימין חובלאשווילי ז"ל גבאי בית הכנסת 'זכות אריה'

היום הלך לעולמו רבי בנימין חובלאשווילי ז"ל, הגבאי המיתולוגי של בית הכנסת 'זכות אריה' ברובע ז', בגיל 93.

רבי בנימין נולד בגרוזיה בשנות ה-30 של המאה הקודמת וגדל בה בצל השלטון הקומוניסטי ששלט במדינה. הוא עלה לארץ בשנת 1998 והתיישב באשדוד.

רבי בנימין היה הגבאי וממתפלליו הקבועים של בית הכנסת ובית המדרש 'זכות אריה' שאותו הקים מ"מ ראש העיר הרב אבי אמסלם. היה מקפיד על זמני התפילות בדייקנות ומשתתף בשיעורי התורה של הדף היומי הנמסרים ע"י הרה"ג אשר פרץ מדי יום ביומו.

רבי בנימין היה משכים ומעריב בבתי כנסיות ובתי מדרשות וזה היה כל עולמו, לימוד, תפילה, קדושה וטהרה. הוא הקפיד על סדר יומו ממש עד התקופה האחרונה בה חלה.

לאחרונה חלה ואושפז ב'בית הדר' שם הסתלק הלילה לעולמו בשיבה טובה.

-

מ"מ ראש העיר הרב אבי אמסלם מייסד בית הכנסת 'זכות אריה' ספד לו: "אני מכיר את המנוח רבי בנימין ז"ל שנים רבות. המנוח היה אדם מיוחד, צדיק וטהור, נעים הליכות, שהיה שקוע כל כולו בעשיית חסד, לימוד תורה ותפילה. רבי בנימין התפלל איתנו שנים רבות והיה מעמודי התווך של בית הכנסת. קשה לי לדבר עליו בלשון עבר. הוא יחסר לי מאד ודמותו המרשימה משאירה חלל גדול בבית הכנסת. תנחומים למשפחתו היקרה ולילדיו, ויהי רצון שיתקיים בנו "ובילע ה' המוות לנצח, ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים"".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
מאיר
2 שעות לפני

עליו יאמר אנשי אמונה אבדו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
טוען...
error: Content is protected !!

פרסומת

פרסומת

דילוג לתוכן