המג"ש מהמועצה הדתית

הלומדים מספקים הצצה: חברי השיעור של הרב עובדיה דהן סיימו מסכת

יו"ר המועצת הדתית בעיר אשדוד, הרב עובדיה דהן, חגג סיום מסכת עם חברי השיעור. גדולי רבני אשדוד הגיעו להשתתף וכך שיבחו הלומדים את יו"ר המועצה הדתית

הגאון רבי יוסף שיינין נואם באירוע הסיום של הרב עובדיה דהן, לצד הגאון רבי מאיר אבוחצירא

יו"ר המועצה הדתית בעיר אשדוד, הרב עובדיה דהן, חגג אמש (חמישי) סיום מסכת יבמות, יחד עם בני התורה המשתתפים מדי ערב בשיעור דף היומי שהוא מוסר בבית הכנסת 'בית יוסף' ברובע ג' בעיר.

מעמד סיום המסכת נערך באולם שע"י בית הכנסת 'נר דוד' ברובע ט' בעיר, בהשתתפות גדולי רבני אשדוד ובראשם, רבה האשכנזי של אשדוד הגאון רבי יוסף שיינין; הגאון רבי מאיר אבוחצירא והרב מרדכי עמר.

בנאומים שנשמעו במהלך המעמד צוין כי יו"ר המועצה הדתית הרב דהן נוטש מדי יום את עיסוקיו הרבים לצרכי הציבור, ומקדיש מיומו העמוס למען הרבצת תורה ליהודים יראים ושלמים החפצים לקבוע עיתים לתורה.

סיום המסכת

אחד ממשתתפי השיעור סיפר ל'חרדים אשדוד' כי השיעור של הרב דהן גרם לו להתחבר ללימוד היומי, מכיוון שכישורי ההסבר והלימוד של יו"ר המועצה ריתקו אותו לגמרא ונסכו בו טעם ומתיקות בשקידת התורה.

כמו כן, בין חברי השיעור נשמעה הערכה רבה על מסירותו של הרב דהן לשיעור. לדברי אחד ממכריו, יו"ר המועצה מתפנה מעיסוקיו עוד לפני מועד השיעור, לטובת התעמקות בחומר והכנה עיונית בדף הנלמד.

לאחר דברי החיזוק של הרב שיינין, וסיום המסכת, הקהל התפזר וכל אחד הלך לדרכו עם תחושת סיפוק ושייכות, כשהם מודים למגיד השיעור על החוויה הרוחנית לה הם זוכים מדי ערב וערב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן