חוק ללא מתנגדים

הכירו את הצעת החוק החברתית אותה הגיש ומוביל חבר הכנסת האשדודי

בחוק שהוגש על ידי חבר הכנסת ינון אזולאי (ש״ס) מוצע לקבוע שעובד שילדו נולד חלילה פג - יהיה זכאי ל-30 ימי היעדרות על חשבון ימי המחלה הצבורים שלו בתקופה שבה ילדו מאושפז בבית חולים לאחר הלידה. עובד כאמור שבן זוגו לא נעדר מהעבודה מכח הזכאות הזו או שהוא הורה עצמאי יהיה זכאי לזקוף 60 ימי היעדרות
ח"כ ינון אזולאי (ש"ס). קרדיט: ערוץ הכנסת

הצעת החוק אותה הגיש חבר הכנסת האשדודי יו״ר סיעת ש״ס ינון אזולאי עברה היום במליאת הכנסת בקריאה טרומית וללא מתנגדים.

בדברי הסבר להצעת החוק נכתב: מוצע לקבוע שעובד שילדו נולד פג יהיה זכאי ל-30 ימי היעדרות על חשבון ימי המחלה הצבורים שלו בתקופה שבה ילדו מאושפז בבית חולים לאחר הלידה. עובד כאמור שבן זוגו לא נעדר מהעבודה מכח הזכאות הזו או שהוא הורה עצמאי יהיה זכאי לזקוף 60 ימי היעדרות.

 

ח״כ אזולאי מציג את החוק היום בכנסת

 

חבר הכנסת אזולאי התייחס להצעתו ואמר:

״הימים הראשונים בחיי פג לא פשוטים – במיוחד עבור ההורים. בחוק לא קיימת התייחסות למקרים שבהם נולדים פגים, והוריהם נאלצים לשהות עימם בבית החולים תקופה ארוכה ולהיעדר בשל כך מעבודתם. בהצעת החוק מוצע לשתף את האבא לפחות בימים הראשונים ללידת התינוק בגידול הילד ובתמיכת האם בימים קשים אלו. אני מודה לשר העבודה הרב יואב בן צור על הרתמותו לסייע לחוק זה״.

 

שר העבודה יואב בן צור הגיב גם הוא להצעת החוק:

"זהו חוק צודק מאין כמוהו שיעשה צדק עם הורים עובדים שמתמודדים עם סיטואציה משפחתית מורכבת ומאתגרת המחייבת אותם להיעדר מהעבודה לטובת הסיוע והעזרה בבית, משרד העבודה בראשותי תומך בחיזוק מעמד העובדים וזכויותיהם הבסיסיות, אני מברך את יוזמי החוק, ח"כ ינון אזולאי וח"כ אברהם בצלאל על פועלם בנושא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אברהם אזולאי
1 שנה לפני

אשריהם ואשרי חלקם ירבו כמותם

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן