חשש לכשל

היצרן מזמין 1,255 בעלי רכבים לגשת למוסך מחשש לתקלה מסכנת חיים

יבואנית אופל לישראל, חברת לובינסקי, הודיעה אתמול (רביעי) על ריקול של מכוניות אופל אינסיגניה משנות הייצור 2011 עד 2014, זאת בשל כשל במוט קישור במתלה האחורי. כך פורסם ב-"icar".

Freepik

 

מדובר למעשה ב-1,255 בעלי אופל אינסגניה, שיוזמנו למוסך הרשמי של החברה בישראל, שם יטפלו להם בבעיה. על פי הדיווח, חברת לובינסקי הודיעה כי במסגרת בקרת האיכות של שערכה היצרנית עלה כאמור כי במכוניות מסוג אופל אינסיגניה שנמסרו ללקוחות בישראל בין ינואר 2011 למאי 2014 עלול להתגלות כשל במוט קישור במתלה האחורי.

אם ברכבים שיגיעו למוסך יימצא שאכן ישנה התקלה הזו, המוט יוחלף בתהליך שעשוי לקחת כ-3 שעות. על פי הדיווח, לא ידוע עד כה על רכבים בישראל שנפגעו בשל התקלה בייצור.

אז איך אותם לקוחות אמורים לדעת על כך? ובכן, בעלי המכוניות הרלוונטיים שיימצאו שצריכים להגיע לבדיקה במוסך הרשמי, יקבלו הודעה על כך בדמות מכתב בדואר, בו הם יוזמנו כאמור לביצוע הבדיקה במוסך הרשמי. הבדיקה והתיקון אם וכאלה תצטרכו בכך יהיו ללא תשלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן