לראשונה מזה כמה שנים

היסטוריה בחתונה באשדוד: למרות המתיחות – האחים לחצו ידיים

היסטוריה בחתונת מעליץ שנחגגה בעיר אשדוד: האדמו"ר מביאלה בני ברק הגיע לאחל מזל טוב לאחיו המחותן האדמו"ר מביאלה בית שמש, למרות המתיחות בין החצרות. 'חרדים אשדוד' עם כל הפרטים בפרסום ראשון

שולחן המזרח בשמחת בית מעליץ

המוני תושבי אשדוד נהרו אמש (רביעי) לחתונת נכדתו של האדמו"ר ממעליץ, בת לבנו הרה"צ רבי שלום מוסקוביץ, עם החתן נכד האדמו"ר מביאלה בית שמש.

בחתונה השתתפו כלל רבני ואדמו"רי העיר אשדוד, וכן גם פוליטיקאים, עסקנים ואנשי ציבור. כך גם השתתפו אדמו"רים ורבנים מכל רחבי הארץ.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי במהלך החתונה נרשם רגע היסטורי כאשר האדמו"ר מביאלה בני ברק, אחיו הגדול של המחותן האדמו"ר מביאלה בית שמש, הגיע להשתתף בחתונה, להפתעת אחיו המחותן.

בין שתי החצרות התגלעו בשנים האחרונות חילוקי דעות, שהביאו לנתק מתמשך. אך האדמו"ר מביאלה בני ברק החליט בכל זאת להגיע לחתונה, להפתעת כל הנוכחים.

למרות הציפייה של גורמים מסוימים, האדמו"רים דווקא נקטו בדרכי שלום והמחותן מביאלה בית שמש ניגש לאחיו והשניים לחצו ידיים. אמנם הושיבו את החתן בין האחים האדמו"רים, אך המחותן שלח את מקורביו לכבד את אחיו עם כיבוד במהלך כל זמן השתתפותו בחתונה.

יותר מכך, ל'חרדים אשדוד' נודע כי בקו המידע של חסידות ביאלה בני ברק אף הודיעו לחסידים על החתונה שתיערך בחצר אחיו של האדמו"ר.

השניים הם בניו של האדמו"ר בעל ה'להבת דוד' מביאלה זצ"ל שנסתלק בשנת תשנ"ח. הוא הותיר אחריו שתי בנות בכורות וארבעה בנים. הבן הראשון, לאחר שתי הבנות, מכהן כיום כאדמו"ר מביאלה בני ברק והבן השלישי מכהן כאדמו"ר מביאלה בית שמש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
מרדכי
1 שנה לפני

זה יחץ מביאלא בני ברק

יעקב פריעד
1 שנה לפני

אין שום מתיחות בין האחים האדמורי"ם. חותני מתגורר באשדוד ומסתובב בחצרות אדמור"י ביאלא בית שמש ובני ברק הוא הסביר שזה רק קטעים ליחצנות מכיוון אחד הצדדים, ודי למבין.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן