במרכז החסידות ברובע ז'

הילולת הקדוש והולדת הנינה בטשערנאביל אשדוד

אירועים בחצר טשערנאביל אשדוד: ביום חמישי האדמו"ר יערוך 'טיש' לרגל הילולת הרה"ק רבי חיים יצחק מטשערנאביל זי"ע שנעקד על קידוש השם בשואה האיומה. בשבת בבוקר תיערך שמחת קידושא רבא לרגל הולדת הנינה לאדמו"ר. 'חרדים אשדוד' עם כל הפרטים
האדמו"ר מטשערנאביל אשדוד. צילום: יוסי לוי

שמחת בית טשערנאביל אשדוד: בשבת הקרובה תיערך שמחת הקידושא רבא בבית המדרש טשערנאביל ברחוב ינאי שברובע ז' אשדוד, לרגל שמחת הולדת הנינה לאדמו"ר מטשערנאביל אשדוד.

אבי הבת, הרב משולם זוסיא טברסקי, בן הרה"צ רבי שמואל משה ונכד האדמו"ר מטשערנאביל הזמין את קהל חסידי ואוהדי בית טשערנאביל לשמחה.

אבי הבת הוא חתנו של האדמו"ר מקרעטשניף טרעבישאן, חתן האדמו"ר מפינסק קרלין.

כמו כן, ביום חמישי השבוע, האדמו"ר מטשערנאביל אשדוד יערוך את שולחנו הטהור לרגל יום ההילולה של הרה"ק רבי חיים יצחק מטשערנאביל זי"ע.

סעודת ההילולה תיערך בבית המדרש ברחוב ינאי, במלאת 80 שנה להסתלקות הצדיק על קידוש השם בעמדו על המשמר להילחם על קיום המצוות בגבורה במחנה האסירים בקארגאנדא שבקזחסטן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן