האדמו"ר דרש פגישה

הח"כ מאשדוד קיבל שיחה בהולה ועלה מיידית על טיסה לבריטניה

ח"כ יעקב טסלר, תושב אשדוד, קיבל שיחת טלפון בהולה להגיע לפגישה במעון הנופש של האדמו"ר מויז'ניץ בחלדודנא - בריטניה, יחד עם מזכיר המועצת יעקב ולצר, בעניין הקומה הכשרה
אריה דרעי וח"כ יעקב טסלר בבית האדמור מויז'ניץ. צילום: בחדרי חרדים

חבר הכנסת יעקב טסלר, נציג חסידות ויז'ניץ בכנסת ותושב אשדוד, קיבל אמש (שני) שיחת טלפון בהולה מאנשי ביתו של האמו"ר מויז'ניץ, השוהה בימים אלו במעון הנופש בחלדודנא שבבריטניה, שבמהלכה התבקש להגיע לפגישה דחופה אצל האדמו"ר, יחד עם יעקב ולצר, מזכיר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל.

ח"כ טסלר והמזכיר ולצר נסעו מיידית לשדה התעופה והמריאו לבריטניה לפגישה עם הרבי. השניים ישהו במדינה למשך מספר שעות וצפויים לחזור במהלך היום לישראל.

הרקע לזימון הדחוף, הוא הצעה להעביר את חוק הקומה הכשרה של ח"כ משה ארבל מש"ס בקריאה שניה ושלישית בפגרה בתמורה לחוקים של הקואליציה.

יוזם המהלך של חוקים תמורת קומה כשרה הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי שהוביל גם העברת החוק בקריאה ראשונה. יצוין כי דרעי ביקר בויז'ניץ לפני מספר שבועות וזכה להוקרה מהאדמו"ר על חוק הקומה הכשרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן