נפטר לאחר מחלה קשה

הח"כ האשדודי לשעבר נפטר: ראש העיר וחברי הכנסת מש"ס ספדו לו

חבר הכנסת וסגן ראש העיר לשעבר אילן גילאון ממר"צ, תושב העיר אשדוד, נפטר הבוקר. הח"כ האשדודי ינון אזולאי, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ויו"ר ש"ס אריה דרעי ספדו לו

ראש העיר ד"ר לסרי ואילן גילאון

הבוקר התקבלה הבשורה כי ח"כ לשעבר אילן גיליאון מי שכיהן כחבר כנסת מטעם מרצ וכסגן ראש העיר אשדוד, הלך הבוקר לעולמו בגיל 65, גילאון סבל מנכות ברגלו בעקבות מחלת הפוליו בצעירותו.

ח״כ ינון אזולאי מש"ס תושב העיר אשדוד ספד לו וכתב "עצוב על פטירתו של ח״כ לשעבר אילן גילאון, האיש שלעולם היה אדם, והבדיל בין פוליטיקה לאנושיות גם שהיה מנוגד לדעת חבריו. חש את המוחלש ותמיד היה שם בשבילו. אני אישית, חב לו הכרת הטוב גדולה על אנושיות שגילה כלפי אבי ז"ל. אילן, תהא נשמתך צרורה בצרור החיים".

יו״ר ש״ס אריה דרעי: ספד לו וכתב ״כואב על פטירת ח״כ לשעבר אילן גילאון. אילן היה איש עם לב ענק, אדם שנלחם כל חייו למען השכבות החלשות והנזקקות ובעיקר אדם טוב שהיה אהוב על כולם. אלמד משניות במשך כל השנה לעילוי נשמתו. ‏תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים״.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כתב "אילן האדם והחבר, שצמח והתפתח למנהיג חברתי ברובע ג׳ באשדוד, היה מעל הכל איש של אנשים. מגדלור של אנושיות נדירה ואהבת האדם, שהתעלמה ממחלוקות פוליטיות, למען צדק חברתי ותיקון עוולות. את הבדלי הדעות הפוליטיים ביננו הנחנו בצד, מעולם לא שוחחנו עליהן, וידענו לשתף פעולה בכל סוגיה חברתית שבאה לפיתחנו. למען הפרט בפניות שהגיעו אליו כחבר כנסת, דרך מאבקים למען יהודי אתיופיה, ועד המאבק להקמת ביה״ח באשדוד. כל מפגש איתו היה מפגש של שמחה, והשיחות איתו היו מצחיקות ומעשירות, מתובלות בחוש הומור נדיר ובראייה ייחודית על המתרחש".

לסרי הוסיף "כבר בצעירותו כסגן ראש עיר באשדוד, ואח״כ כחבר כנסת התמקדה העשיה הציבורית שלו בשכבות החלשות, ותמיד היה נכון להיות פה לשקופים החברתיים. נלחם להעלאת קצבת הנכות וקידם חקיקה של חוקים חברתיים רבים. הריבות הטעימות שלו היו לשם דבר, מותאמת לכל אדם, ותמיד ניתנו במתנה על ידו בעיתוי נכון ומרגש, כביטוי ללב הענק שלו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן