"מוֹדֶה וְעֹזֵב יְרֻחָם"

הח"כ האשדודי חזר בו מהעקיצה אתמול בועדה וקיבל שבחים מחברי הכנסת

לאחר שלעג אתמול בוועדה בכנסת: שלא מצטערים על כך שאלי ישי שילם מחיר על אסון הכרמל - חוזר בו היום חבר הכנסת ינון אזולאי: "הדברים נאמרו בהומור" • האזינו

ח"כ ינון אזולאי בועדה בכנסת. צילום: ערוץ הכנסת

כפי שפרסמו ב'חרדים אשדוד' על הנעשה אתמול בדיון בכנסת בו אמרה ח"כ מירב בן ארי על האחריות ששילם אלי ישי אחרי אסון הכרמל, עקץ הח"כ האשדודי ינון אזולאי את ישי ואמר: "אנחנו לא מצטערים על זה".

הבוקר חוזר בו אזולאי מהעקיצה, ואומר בפתח הדיון בוועדה: "מי שנמצא בוועדה יודע שמידי פעם יש הומור, לי יש טלפון כשר לא ידעתי שזה כך ייצא. מי שמכיר אותי יודע שאני בא בהומור, חלילה לא מתכוון לפגוע באף אחד, במיוחד שהוא לא נמצא לידי".

האזינו לדבריו:

חברי הכנסת שנוכחו בדיון הביעו שבחים על חבר הכנסת אזולאי לאור דבריו, ח"כ מהאופוזיציה אמר בסיום דבריו של אזולאי: "יאמר לזכותו של ינון שהוא אחד מחברי הכנסת הבאמת יותר ערכיים שיש בכנסת", כלל חברי הכנסת בוועדה הסכימו, ויו"ר הישיבה ח"כ אופיר כץ אמר: "יש קונצנזוס מלא בנושא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
תושב אשדוד
1 שנה לפני

חבל שלא סוף מעשה במחשבה תחילה …

אוהב ציון.
1 שנה לפני

תותח מי שלא מתבייש להתנצל.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן