מעקב חרדים אשדוד

הורים לילדים בצהרונים: הנהלת הגנים דורשים מאיתנו תשלום נוסף עבור הפעלת הצהרון

בין 38 ל250 ש"ח אלו הסכומים שנדרשים הורים לילדים בצהרונים, לשלם בנוסף, על הפעלת הצהרונים. האם כל מנהל מוסד יכול לגבות סכום כזה או אחר ככל העולה על רוחו? יצאנו לבדוק

FREEPIK

הצהרונים בעיר לא מפסיקים לייצר כותרות והפעם, מספר הורים פנו השבוע "לחרדים אשדוד" בטענה שילדיהם רשומים לצהרונים, כמובן, בסבסוד ובהרשמה סטנדרטית לחלוטין, ובזמן האחרון, הגיעה דרישה מהנהלת המוסד, לשלם סכום נוסף. חלקם התבקשו לשלם 38 ש"ח חלקם 50 ש"ח וגם 80.

 

עיקר הטענה של ההורים, ובצדק, שנקבע סכום על ידי הממשלה/ העירייה ולא שקל אחד יותר, מאחר, שבצהרון אין קופת גן או הוצאה נדרשת אחרת שההורים אמורים לשאת בה.

 

מבדיקה יזומה שערכנו מול הורים נוספים עולה, שחלק מההורים נתבקשו להעביר תשלום נוסף עבור הארכת זמן השהייה בצהרון מ15:45 ל17:00 לבקשת ההורים, ורואים בכך מענה מבורך, אך, חלק מההורים טוען, שאכן נתבקשו להוסיף תשלום, ואינם מבינים על מה ולמה. וכשההורים הנ"ל שאלו את המנהלים לסיבת התשלום הנוסף, התשובה שקיבלו היא: אנחנו לא מרוויחים כלום מהצהרון ולא אמורים לשאת בעלויות נוספות, תשובה מרגיזה שהרי מוסד שמתקיים בו צהרון, נהנה מרישום גדול יותר.

 

מאשר כך, פנינו לגורמים הממונים בעירייה והתשובה שקיבלנו היא "הנושא לא מוכר לנו".

פנינו גם לגורמים בצהרוני פתחיה, וקיבלנו מהם את אותה תשובה; "הנושא לא ידוע לנו ואין לנו יד בזה".

 

תעלומה.

 

את התשובה שמסברת את האוזן, קיבלנו לפני זמן קצר, מגורם באגף החינוך התורני בעיריית אשדוד:

 

מסגרת צהרונים, שפועלת עד השעה 15:45 ללא חוגים נוספים או בקשות חריגות מצד ההורים לא יכולה לדרוש מההורים תשלום נוסף.

אם ההורים דורשים שירות נוסף כמו הארכת השהייה בצהרון או שהנהלת הגן, מביאים חוג או תכנית העשרה או הזנה נוספת, הם יכולים לגבות סכום נוסף, בתנאי שזה תואם למה שהילדים מקבלים.

 

 

מוזמנים לפנות אלינו בכל עת דרך המייל שבאתר, בהודעת ווצאפ או כאן בתגובות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
9 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
9 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אנונימית
1 שנה לפני

אצלנו בתלמוד תורה ביקשו תוספת של 50 ש"ח בטענה שזה הולך לסייעת שלטענתם הצהרון לא מממן אותה ושהם מממנים רק גננת ושהיא לא יכולה להיות לבד עם 20 ומשהו ילדים ולכן חייבים להוסיף סייעת .. מול מי אפשר לבדוק שזה נכון ??

בעילום שם
1 שנה לפני

המנהלים טוענים שזה עבור משכורת לסייעות. שקר גס וחבל שלא מציינים שמות של מוסדות שעושקים את ההואים. ובכלל מדוע שעת הצהרון לא עד 5 כמו שאר צהרוני הגנים?

יעקב
1 שנה לפני

אח"כ שואלים למה החרדים לא מקבלים
כי זה נשאר אצל המנהלים שיש להם תאבון גדולללל

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן