בשעה טובה

אבן הפינה לפרוייקט האומן 18 בראשות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי והגר"מ אבוחצירא

במעמד כבוד ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, והגאון רבי מאיר אבוחצירא רבה של הסיטי, רב ק"ק "תפארת רפאל", נציגי החברות אתגר נדל"ן ורובי קפיטל חגגו הנחת אבן הפינה לפרויקט האומן 18 באשדוד.

 

האומן 18 הוא פרויקט לוגיסיטי ייחודי שנבנה על שטח של כ- 15 דונם הממוקם במיקום אסטרטגי בעורף נמל אשדוד הוא יכלול מבנה בן שלוש קומות מעל קומת קרקע ויציע שטחי אחסון בגדלים שונים החל מ – 300 מ"ר כאשר המטרה היא לתת פתרונות אחסנה לוגיסטיים בשטחים קטנים המותאמים לעסקים קטנים ובינוניים, יבואנים, סוחרים, ועוד. הפרויקט יאפשר גישה נוחה וישירה למשאיות לטובת פריקת וטעינת מכולות של עד 40 רגל, ויספק לבעלי המחסנים שירותי ניהול בכל ימות השבוע. היחידות במתחם מוצעות למכירה במתכונת יזמית עם ערבויות חוק מכר לרוכשים.

 

הפרוייקט מלווה על ידי בנק הפועלים ומסירתו צפויה תוך כ- 30 חודש.

 

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודה באירוע ליזמים: "תודה לכם שבחרתם באשדוד.

העיר הולכת ומשתנה והופכת לאחד היעדים האטרקטיביים בישראל ליזמות בתחומי הנדל"ן, תעשייה, תעסוקה ומגורים. אשדוד נמצאת כיום ברגע היסטורי לאחר חתימה על הסכם גג גדול ועם תוכנית אב להגדלת האוכלוסייה ב- 100 אלף תושבים והפיכתה למטרופולין כלכלי וחברתי מהחשובים בישראל. אנחנו מקדמים בעיר תעשיית הייטק, תעשייה מסורתית וכמה שיותר עסקים קטנים ובינוניים שהפרויקט שלכם נותן להם מענה חשוב".

 

ד"ר חיים גולובנציץ מנכ"ל חברת אתגר נדל"ן ציין כי "אני מתרגש לראות את החזון של הפרויקט קורם עור וגידים אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות. אני מאמין בכוח של עם ישראל ואם נשכיל להתאחד נתגבר יחד על הקשיים ונצא מחוזקים גם מהמצב הנוכחי.

 

הפרויקט הזה הוא התרומה הצנועה שלנו לכלכלה הישראלית ולעיר אשדוד כי אין לנו ארץ אחרת".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חנניה יו"ט ליפא
5 חודשים לפני

לחיצת יד של ראש העיר היוצא…

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן