אימה בעיר

ההסתה לטרור שוב באשדוד: התושבים נדהמו מהנעליים בשוק

ההסתה חוזרת: עוברים ושבים בשוק בעיר באשדוד מדווחים כי באחד הדוכנים מוכרים נעליים שעליהן מופיע סמל ההסתה הידוע - סמל של נשק M16.

בתמונה: נעלי ההסתה | צילום: חרדים אשדוד

כידוע, בתקופה האחרונה, תומכי הטרור בארץ אימצו לעצמם את האופנה של ביגוד עם סמלי ה- M16 הידועים. לאט לאט הפכו החולצות הכובעים והנעליים עם ההדפסים הללו לסוג של מחאה שקטה שנותנת רוח גבית למפגעים ולאג'נדות אנטי ישראליות.

אותם תושבים מספרים בדאגה ל'חרדים אשדוד' כי חשבו שלאחר שהמשטרה הוזעקה לשוק, כמו שפורסם כאן באתר לפני כחודש, בעקבות דיווח על כובעים עם סמל ההסתה – המסיתים יחדלו מפעולותיהם, אך התברר כי החליטו להעתיק את הסמל גם לנעליים.

התושבים אף דיווחו למשטרה על כך בתקווה שמוכרי הנעלים יסירו את הסמל המסית מהמוצרים.

כזכור, לפני כחודש דווח לראשונה ב'חרדים אשדוד' כי שוטרים הוזעקו לאזור השוק באשדוד בעקבות פניות של תושבים שדיווחו כי חולצות הנושאות סמל של טרור נמכרות באחד הדוכנים. השוטרים רק הזהירו את המוכרים אך לא מעבר לכך.

ואם חשבתם לרגע לזלזל בסמלים האלה אז כמה נתונים שלא ידעתם; ברמלה, רק בחודש הראשון לגל הפיגועים, נמכרו מעל 12,000 חולצות כאלה, ביקוש אדיר! כמוכן, תושבת ירושלים סיפרה בראיון לעיתון הארץ מה עובר בראשם של אלה הלובשים אותם: "מבחינת צעירים, מי שביצע פיגועים הוא גיבור ומי שלובש את החולצות האלה הולך בדרך שלו. זה אמנם לא נשק פיזי, אלא רק נשק מודפס, אבל זה מסמל משהו, כמו להשתייך לארגון שמסמל שאתה חזק בחברה".

מלבד זאת, הסמלים גם בלטו בפיגועים האחרונים, באירועים ביטחוניים כמו חיסול שלושת חברי גדודי אל־אקצא בשכם על ידי הימ"מ בחודש פברואר השנה. אלה תועדו, הופצו באובססיביות ברשתות החברתיות והפכו את ה־M16 לסמל של אומץ והקרבה.

מבחינת המשטרה הסמלים האלו הם תחום אפור שאין בהגדרתם דברי הסתה באופן חד משמעי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בנאדם
2 שנים לפני

שיעיפו את כל המוכרים הערבים מהשוק ואז יהיה שקט הם משבוע לשבוע מתעצמים בשוק ובכל מקום.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן