בחירות 2023

“הבלאגן בקואליציה הערב בישיבת מועצת העיר באשמת ראשי הסיעות החרדיות”

שלושת חברי המועצה מסיעתו של סניה שהצביעו נגד עמדת הקואליציה גרמו לזעזוע במועצת העיר אך מסתבר שהאשמה נופלת אך ורק על הסיעות החרדיות בעיר שכן שלושה חברי מועצה חרדים היו חסרים הערב בישיבת מועצת העיר ואילו היו מגיעים ההצעה הייתה עוברת
ממ״ק רע״ה אמסלם וסגרה״ע יחיאל ויננגרטן

הבחירות בפתח ואיתם הזעזועים הקואליציונים שילכו ויתגברו עד לחודש אוקטובר.

היום במהלך ישיבת מועצת העיר נוכחנו להפרה קואליציונית חמורה של חלק מחברי הקואליציה כפי שידווחנו לפני זמן קצר ב׳חרדים אשדוד׳.

כאמור שלושה חברי מועצה מסיעתו של כצנלסון החליטו להצביע נגד הקצאה לבית כנסת ברובע ט”ו באופן תמוה, זאת באופן תמוה לאחר שבמהלך כל הקדנציה הצביעו הם אישרו הקצאות רבות למגזר החרדי.

מי שהצטרף ונמנע בהצבעה הם שני חברי סיעת אשדודים: יניב קקון ומאיר אברג׳ל, השניים נמנעו והפרו גם הם את המשמעת הקואליציונית. אלא שבשיחה עם השניים מתברר כי אם הדבר היה תלוי בהם – אז היו מצביעים בעד ההקצאה, אך לאחר שהובהר להם שגם חברי סיעתו של כצנלסון לא מצביעים בעד ההצבעה הרשו לעצמם להימנע.

מבדיקת אתר ׳חרדים אשדוד׳ עולה ששלושה חברי מועצה חרדיים היו חסרים סביב שלחן המועצה. שניים מש״ס ואחד מאגודת ישראל. יוצא איפה שאם שלושת חברי המועצה החרדים היו מגיעים הערב לישיבת מועצת העיר וכמובן היו תומכים בהצבעה הם היו מייתרים את ההצבעה של חברי סיעתו של סניה, ועל פי מה שנאמר מסיעת אשדודים לא הייתה להם ברירה אלא להצטרף להצבעה, ובכך להעביר את ההקצאה.

מתברר, שהאשמה כולה נמצאת על ראשי המפלגות החרדיות בעיר שלא דאגו שחברי סיעתם יופיעו בישיבת מועצת העיר, וכל התירוצים למה לא הגיעו – אינם שווים שכן ההצבעה נפלה בגללם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יוסף מאיר
1 שנה לפני

מה הם ציפו? שחברי המועצה החילונים יצביעו בעד הקמת בית כנסת חרדי חדש בתוך רובע ט"ו שהוא רובע חילוני-מסורתי שאין בו כמעט חרדים? מה הפלא שזה נפל, ואפשר היה לצפות את זה מראש. הקמת בית כנסת זהו דבר חשוב ולכן צריך להתייחס אליו ברצינות ולהקים אותו במקום שבו כבר יש אוכלוסייה בכמות משמעותית שזקוקה לו, כלומר ברובע חרדי. אם היו עושים כך, הכל היה מאושר ללא כל ויכוחים, אבל בחרו להתנהל בדרך מעוותת ובסוף ראינו את התוצאה. זהו לקח לעתיד.

חיים
1 שנה לפני

בושה שאלו הנציגים שלנו!

מה ביקשו מחברי המועצה?? תבואו ותצביעו על הקצאת בית כנסת.

בושה בושה בושה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן