פרסום ראשון

הבוקר נערכה פגישה למניעת העומסים והפסקות החשמל ברובעים החרדיים

את הפגישה יזם סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן יחד עם מנהל המוקד העירוני דוד דבש עם מנכ"ל התפעול של חברת החשמל במרחב דרום

הפגישה הבוקר

תלונות רבות הגיעו בחודשים האחרונים וביתר שאת בשבועות האחרונים הן ללשכתו של סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן והן למוקד העירוני על עומסי חשמל כבדים בימי שישי באזורים החרדיים, מה שגורם להפסקות חשמל רבים בהכנות לשבת, והן על הפסקות חשמל יזומות בימי חמישי.

סגן ראש העיר בעבודת מטה של ראש לשכתו קלמן רוזנבוים יזמו הבוקר פגישה בנושא, בו השתתפו סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן, מנהל המוקד העירוני דוד דבש, שלמה רוטנברג, מנכ"ל תפעול חברת החשמל במרחב דרום חיים כהן.

בדיון הועלו הבעיות, מנכ"ל התפעול הסביר את הקושי בעומסים חריגים שקיימים בעיקר באזורים החרדיים בערבי השבת, המשתתפים סיכמו כי הדברים ייבחנו בחברת החשמל למציאת פתרונות שיעצרו את הפסקות החשמל.

סגן ראש העיר הודה לדוד דבש מנהל המוקד העירוני על הסיוע הרב בבעיית החשמל, ושאינו נותן מנוח עד למציאת פיתרון הולם בנושא.

רק הבוקר פרסמנו ב'חרדים אשדוד' את קריאת חברת החשמל לציבור החרדי על הקדמת ההכנות לשבת הקרובה למניעת עומסים עקב גל החום הפוקד את הארץ. אך באשדוד נראה כי הבעיה לא קשורה רק לשבת הקרובה, אלא בתקופת הקיץ בכלל עומסי החשמל בימי שישי הם גבוהים במיוחד.

'חרדים אשדוד' ימשיך לעקוב ולדווח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
תושב רובע ג' כאוב
1 שנה לפני

מה השטויות האלה,
בחורף יש כל שני וחמישי ניתוקים, ולאחרונה גם בקיץ, שום דבר לא קשור לעומס של ער"ש, ואפילו אם כן, זה לא חברה בהתנדבות ומותר להם לעשות קצת יותר………..

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן