יושבים עם המשפחה

האסון המחריד בירושלים: בבעלזא מעדכנים על זמני ה'שבעה' אצל הבנים מאשדוד

קהל רב השתתף בהלוויית הרה"ח ר' פנחס נפתלי דייטש ז"ל שנדרס אמש למוות על ידי נהג אוטובוס בירושלים. בקהל מחזיקי הדת בעלזא עדכנו כי גם בניו מאשדוד, האברכים ר' אהרן דייטש ור' יצחק יוסף דייטש, יישבו 'שבעה' יחד עם המשפחה בירושלים ומסרו את הכתובת ואת זמני התפעלות
האדמו"ר מבעלזא. צילום: אנשיל בעק

בירושלים השתתפו היום (רביעי)  מאות אנשים בהלוויית הרה"ח ר' פנחס נפתלי דייטש ז"ל, מחשובי חסידי בעלזא, שנדרס אמש למוות על ידי נהג אוטובוס של חברת אגד שאיבד שליטה והתנגש בבניין מגורים ברחוב ירמיהו בירושלים.

בקהל מחזיקי הדת בעלזא עדכנו כי גם בניו מאשדוד, האברכים ר' אהרן דייטש ור' יצחק יוסף דייטש, יישבו 'שבעה' יחד עם המשפחה בירושלים: רחוב זכרון יעקב 5 כניסה ב' קומה א', עד יום שלישי פרשת עקב. שחרית בשעה 9.00, מנחה בשעה 7.00, מעריב בשעה 8.30.

כזכור, לפנות בוקר דיווחנו כי אסון כבד התרחש אמש בירושלים כאשר הרב פנחס נפתלי דייטש ז"ל, מחשובי חסידי בעלזא, נדרס למוות על ידי נהג אוטובוס של חברת אגד שאיבד שליטה והתנגש בבניין מגורים ברחוב ירמיהו בירושלים.

בשעת לילה מאוחרת, בניו מאשדוד, האברכים ר' אהרן דייטש ור' יצחק יוסף דייטש קיבלו את הבשורה המחרידה על מות אביהם.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי המנוח ז"ל, בן ה-70, יצא מקניות במרכול סמוך ברחוב ירמיהו, בדרך חזרה לביתו ברחוב זכרון יעקב בעיר, אך ההשגחה העליונה הובילה לכך שיעלה בסערה השמימה, בצורה שחלחלה את כל תושבי העיר.

המנוח ז"ל היה מוכר בקרב תושבי שכונת רוממה בעיר כיהודי חביב שנטה חסד לזולת, קיבל את כולם במאור פנים וקבע עיתים לתורה, מדי יום ויום.

הוא גידל משפחה לתפארת, בנים ובני בנים הממשיכים בדרך התורה והחסידות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן