ניהול תקין

האנשים שמנהלים לכם את חיי היום יום

סיקור מיוחד: מאחורי הקלעים של התנהלות מנהלי הרובעים החרדים והמתחרדים
אשדוד ממעוף הציפור. צילום: עיריית אשדוד

הקהילה החרדית בעיר אשדוד מרוכזת ברובה ברובעים ג' ו' ז' ח', חיי הקהילה הנוחים לצד הקרבה לדירה הפרטית מאפשרת איכות חיים כלשהי, אך לצורך רווחת ושיפור איכות החיים של התושבים מינתה עיריית אשדוד מנהלי רובעים, על מנת שאלה יהיו ערים וקשובים לצרכי התושבים ולכלל בקשותיהם, האם באמת הם מצליחים לעמוד במשימתם?

רובע ז': מנהל הרובע הינו אברימי לייבוביץ' שמונה מיד לאחר הבחירות האחרונות, עד אז ניהלו את הרובע מנהלים מזדמנים כאלה ואחרים. אברמי הוא חרדי ליטאי תושב הרובע, דבר שעוזר לו מאוד בעבודתו היומיומית.

מאז מונה לתפקיד הוא מנהל תפעולית ביד רמה את רובע ז', נותן מזמנו ומרצו וקשוב לצרכי הקהילה, עדויות רבות שמסמנות על עבודה נהדרת ורצון לתת ולעזור, אם כי עדויות מקבילות דורשות שיפור בנושאי פינוי זבל ונושאי מפגעים במעברי הדרכים והכבישים, אך בהתחשב בזמן בו הוא בתפקיד מדובר בייכולת מצויינת.

רובע ו' – ח': מנהל הרובע הינו איציק מויאל, שנחשב לאחד הותיקים והמוערכים בבניין העירייה. מויאל מנהל במקביל את רובע ח', זאת בעיקר בגלל גודל האוכלוסיה הקטן יחסית לרובעי העיר.

איציק מצליח לשלב הרבה תחומים בעבודתו, והדבר בא לידי ביטוי בהתפתחות הרבעים הללו, רובע ו' עובר שיפור ניכר מאוד בעניין התפעולי, אך הבניה המואצת ברובע במסגרת תמ"א 38 גורמת לנזק רב לרובע שבא ליידי ביטוי בלכלוך רב.

רובע ג': הוא הרובע הגדול ביותר בעיר עם יותר מ- 23,000 תושבים, והוא עתיד להמשיך לגדול בקרוב. מנהל הרובע הינו יעקב ביטון, עדויות עם סיפורים אישיים שהגיעו למערכת מעלים שיעקב הינו ראש וראשון לכל הערה והארה, ער בקבוצות לכל המתרחש ברובע, מבקר באופן פיזי ביקורי התייעלות, חוזר לשיחות וכמובן מטפל בבעיות בצורה יעילה, כאן טרם התקבלו עדויות לשיפור דברים ספציפיים, אך כמובן עם גדילת האוכלוסייה העבודה היא רבה והדרישות גדלות גם כן.

חשוב לציין שברובע ג' מתגוררות משפחות מכלל האוכלוסיות, דבר שמקשה על ניהול הרובע, והייכולת לתמרן ולדאוג לכולם מעוררת השראה.

לסיכום, גם אם ישנם דברים לשיפור זה המקום לשבח ולהוקיר על פועלם של מנהלי הרובעים שעושים לילות כימים כדי שהתושבים יקבלו איכות חיים טובה יותר ומותאמת יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן