מי כעמך ישראל

האמא של הילד ביקשה – המתנדב שהציל מרגש מחדש

לאחר שילדה ניצול בעקבות התקף אלרגיה שחווה בגן, יוצאת באמא וקוראת לגני הילדים לעבור הדרכה לכלל העובדים כיצד לנהוג בעת התקף אלרגי - המתנדב שהציל את הילד בהצלחה אברהם פורגס מרגש ומפתיע מחדש

המתנדב שמפתיע ומרגש אברהם פורגס, מזרק אפיפן

בעקבות הפרסום ב'חרדים אשדוד' בגין ילד שחווה התקף אלרגי בגן הילדים, וניצול בידי חובש ארגון 'איחוד הצלה' אברהם פורגס. ולאחר קריאת הסבתא להורים שלא לשלוח עם הילדים אוכל וממתקים לפני שבודקים אם יש ילד בגן עם אלרגיות, האמא של הילד ל'חרדים אשדוד' עם מסר חשוב:

"ראשית תודה רבה לאדון פורגס על הזריזות להציל את הילד שלי!

אני חייבת להוסיף בהזדמנות זו, תודה רבה רבה לצוות המעון המקסים על הערנות המלאה כשקורה משהו לילד חלילה, על כך שהעזיקו אותי למעון במיידית, ובמקביל, הזמינו את כוחות ההצלה. הערנות של הצוות ללא ספק הצילה לי את הילד".

וכאן מגיעה האמא עם המסר החשוב:

"אני שוב מדגישה, כל כך חשוב לתת לצוות המעון כולו הדרכה כיצד לפעול בשעה שיש תגובה אלרגית לילד. זה לא משחק! זה באמת עניין של חיים ומוות".

לסיום מסכימה האמא עם דברי הסבתא שיש לאסור להורים להכניס לשער המעונות והמוסדות שקיות עם אוכל לפני שבודקים אם יש ילדים אלרגיים ואיזה סוג אלרגיה במוסד החינוכי.

המתנדב שהציל את הילד בגן, אברהם פורגס, שמשמש גם כמדריך עזרה ראשונה מיומן ומקצועי, שמע את בקשת האמא, ושוב מרגש ומפתיע מחדש, ולא עומד מנגד.

לבקשת 'חרדים אשדוד' לוקח על עצמו אברהם להקדיש לכמה מעונות וגנים שיפנו ראשונים – הדרכה בחינם בנושא אלרגיות וההתנהגות בעת התקף אלרגיה, וכמובן הדרכה לשימוש במזרק האפיפן שמציל חיים בהדגמה חיה.

במידה ויש גננות או צוותי גן ילדים המעוניים בהדרכה שכזו לצוות הגן – ניתן לפנות למערכת 'חרדים אשדוד', ואנו נדאג לפונים הראשונים להדרכה בחינם. 

לפניות למערכת יש לשלוח אימייל: haredim.ashdod@gmail.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

אמור להיות סייע/ת לדבר הזה במימון העיריה

בעילום שם
1 שנה לפני

יש מימון של משרד החינוך לגנים רישמיים לעבור קורסים כאלו במסגרת מיקצועית של מד"א

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן