חברותא חדשה

האם סמיון גרפמן מתחזק בעקבות המרכז האשדודי?

סמיון גרפמן מוכר לכולם מהעבר על הכעס של הציבור החרדי כלפיו עקב התבטאויות מרתיחות על הדת והציבור החרדי, כעת, סמיון קבע חברותא עם הרב מאשדוד.

הרב מנחם עמר וסמיון במפגש

סמיון גרפמן ידוע לכולם מהעבר הלא רחוק, על ההתבטאויות קשות שלו נגד ציבור שומרי התורה והמצוות. האמרות שיצאו מפיו כמו: "כשאני אהיה בממשלה חרדי אחד לא יהיה פה" עוררו כעס וזעם רב לא רק במגזר החרדי אלא גם בקרב הציבור הכללי והמסורתי.

כעת, נראה שיש שינוי חיובי, סמיון הגיע השבוע לאשדוד למרכז מאורות של הרב מנחם עמר שליט"א.

 

למי שלא מכיר, מרכז מאורות, הינו מרכז חווייתי לסיפור היהודי והינו חלק ממרכז אור מנחם שהוקם על ידי הרב מנחם והרבנית חנה עמאר ופועל בעיר אשדוד משנת 2004.

המרכז פועל על מנת שכל יהודי, בכל גיל (ילד, נער, ומבוגר) ילמד, יידע ויעצים את זהותו היהודית ויחווה את חייו כחוליה מקשרת בשרשרת הדורות של העם היהודי – עם ישראל.

סמיון סיפר לרב שפעם דעותיו היו נגד התורה והמגזר החרדי והדתי אבל, הוא שינה את דעתו מה קצה לקצה כפי שאפשר לראות בסרטון שבכתבה.

סמיון, נראה בביקור מתרגש מאוד עד שפצח בריקוד עם הרב עמר והחברים וכן קבע עם הרב פעם בשבוע לימוד חברותא בזום. צפו:

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן