תופעה מדאיגה

האם הפשיעה בנגב מגיעה לאשדוד? הורים שמרו על ילדכם!

תופעת הבדואים שעברו לגור בשטחים המזרחיים לאשדוד, מתרחבת. משפחות שלמות עברו לגור באזור. נראה שזה הופך לסכנה ואף למטרד שמוריד את תחושת הביטחון בקרב התושבים החרדים שמתגוררים ברובעים ג' וז'. ילדים מפחדים להתסובב שם באתר התיירותי המדהים שנקרא "גשר עד הלום" שנחשב לאחד המקומות היפים והפסטורלים של אשדוד, שאולי יהפוך בעתיד הלא הרחוק למקום מועד לפורענות שלא נעים יהיה לטייל בו.
צילום: חרדים אשדוד

תופעת הנוודים מהמגזר הבדואי, שמתגוררים באהלים עם עדר הכבשים שלהם סמוך לאשדוד תופסת מדי תקופה כותרת בעיתונות המקומית.

 

לפני מספר חודשים, אף נצפו גמלים בדיונות של אשדוד, ליד רובע ט' מה שהפך לאטרקציה עבור כמה משפחות אשדודיות. גם עדר כבשים זה נחמד לראות מדי פעם ליד תחנת הרכבת או בעד הלום ליד פארק השיטה המלבינה.

מתברר, שיש משפחות שלמות מהמגזר הבדואי שהעתיקו את מגוריהם לדיונות של אשדוד והדבר הפך לתופעה מדאיגה ושקטה.

למערכת "חרדים אשדוד" הגיע מקרה מלחיץ של שני תלמידים בני 12 מרובע ג' שיצאו לטיול עם האופנים שלהם באזור עד הלום במקום שבין תחנת אגד לפארק השיטה המלבינה, באזור המסודר יותר שמטיילים רבים פוקדים אותו ואף מתבצעים שם צילומי חלאקה ומשפחות.

במהלך הרכיבה על האופנים, פנה אליהם אדם, בעל חזות ערבית ומבטא ערבי, וטען בפניהם שהוא עובד עירייה ושעליהם לתת לו את האופנים ולהסתלק מהמקום. התלמידים המבוהלים, לא פצו פה מהלחץ שתקף אותם ואפילו לא קראו לעזרה.

הם נאלצו לחזור ברגל הביתה כשהם מבוהלים ובטראומה. ההורים פתחו תלונה במשטרת אשדוד, שלא הניבה תוצאות וספגו נזק של כמעט 2000 ש"ח על עלות האופנים.

 

האופנים שנגזלו מימין מסוג polygon

 

רועי צאן עם עדר כבשים מול הביג ותחנת הרכבת. צילום: חרדים אשדוד

 

צילום: חרדים אשדוד
רועי צאן בדואים סמוך לתחנת הרכבת עד הלום
צילום: חרדים אשדוד
צילום: חרדים אשדוד
צילום: חרדים אשדוד

 

שמרו על ילדכם ושימו לב איפה הם מטיילים!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
8 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
8 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
תושב אשדוד
1 שנה לפני

מדינה ועירייה שרועדת מערבים ובדואים אם רק יקימו מבנה עראי לבית כנסת ואו ישיבה 5 דקות ופקחים של העיריה יבאו ויהרסו בתוספת קנס ו הזמנה לדין וזה נקרא חזקים על חלשים

בעילום שם
1 שנה לפני

אולי יבוא שלסרי….עוד כמה מצבעים

אנוממי
1 שנה לפני

איזה חוצפה מה שחסר לנו שיתחילו להיכנס לנו לתוך החיים בארץ שלנו. באמת מעניין אותי אם אני יחליט להקים אוהל כמה זמן יקח להם לפנות אותי ( אני שוכרת דירה כבר 20 שנה ללא יכולת לקחת משכנתא)בושה!!! ואיפה ראש העיר והמישטרה והממשלה הפח שיש לנו כולם מושחטים לא אכפת להם מכלום רק ממה שעושה הציבור החרדי

יוסי
1 שנה לפני

הבדואים הללו הם בכלל עובדי חקלאות שוכרים אותם בעלי הקרקעות ע"י שהם מביאים את העדרים שלהם לאיזור החקלאות בפרדס שיושב מהביג עד לניר גלים. שם העדרים דורכים על האדמה ותולשים את העשבים ואוכלים . גם גלליהם מוסיפים המון.
הם יושבים כאן רק ממחצית השנה בעיקר בקייץ . השנה בגלל השמיטה הם היו בחלק מהמקומות כל השנה. .
זה הסיפור שלהם .

בעילום שם
1 שנה לפני

אולי נגור שמה גם שטחים פתוחים ענקיים והמדינה יושנת ככה יהיה לנו דיור בזול ודירות ענקיים

רועה צאן לשעבר!
1 שנה לפני

אכן תופעה מדאיגה מאוד, השאלה היא כזאת, אם אנחנו הציבור החרדי פשוט נתחיל להקים אוהלים בכל מיני מקומות, כמה זמן יקח להם לפנות אותנו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן