חוזרים לשגרה?

מסתמן: מוסדות החינוך ישובו לפעול כבר ממחר | הפרטים המלאים

בשעה האחרונה מתגברים הערכות כי בישראל לא יגיבו בזמן הקרוב, והערכה כי פיקוד העורף יבטל הערב את ההגבלות על המסגרות החינוכיות וכי מחר יתחילו המסגרות לפעול.
תלמוד תורה חזון מאיר ובית ישראל באשדוד. צילום: עמיחי חדד

אמש בצאת השבת הודיעו בפיקוד העורף על איסור לקיום לימודים בכל הארץ למשך יומיים – עד ליום שני בלילה.

הסיבה להודעה הייתה, החשש והמודיעין כי באיראן מתכננים להגיב על התקיפה שיוחסה לישראל לפני שבועיים.

ואכן, אמש סמוך לשעה 11 בלילה דווח כי מאות כטב״מים וטילי שיוט יצאו מאיראן לכיוון ישראל, כאשר בחסדי שמים כלל האיומים יורטו על ידי חיל האוויר ומדינות בני הברית של ישראל.

הבוקר מחלוקת קשה בצמרת הבטחונית והפוליטית כיצד להגיב על התקיפה האיראנית, כאשר חלק מצדדים בתקיפה מיידית וקשה כנגד איראן, מה שיגרור ככל הנראה למלחמה קשה בין הצדדים. חלק טוענים כי יש להגיב אך בזמן שמתאים לישראל, ולא בחופזה כאשר הלחימה בעזה עדיין מתנהלת ו-136 חטופים שבויים עדיין בידי ארגון הטרור חמאס.

בשעה האחרונה מתגברים הערכות כי בישראל לא יגיבו בזמן הקרוב, והערכה כי פיקוד העורף יבטל הערב את ההגבלות על המסגרות החינוכיות וכי מחר יתחילו המסגרות לפעול.

האם כלל מוסדות החינוך ישובו לסדרן? או רק מעונות וקייטנות במרכז והחינוך המיוחד? את ההחלטה הרשמית יקבלו בפיקוד העורף בשעות הקרובות, והודעה רשמית על כך תפורסם עוד הערב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן