מטלטל

האיש שראה הכל בעדות מצמררת על תהליך זיהוי הנרצחת רות פרץ הי”ד

יהודה אבידן, תושב אשדוד ומי שמשמש כמנכ"ל משרד הדתות שיתף אתמול בועידת איגוד התאגידים העירוניים על הליך זיהוי הנרצחים במתקפה האכזרית בשמחת תורה, וסיפר כיצד הגיעו לזיהוי הוודאי של הנרצחת רות פרץ הי״ד.
האיש שראה הכל. יהודה אבידן - מנכ״ל משרד הדתות

מנכ"ל משרד הדתות, יהודה אבידן, תושב אשדוד התייחס אתמול לתהליך זיהוי הגופות אחרי אסון רב נפגעים בוועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות באילת.

"כשאדם נקבר במפולת קשה להגיע לטביעות אצבע. דנ"א זו לא הבעיה לקחת אלא הבעיה בכמות המפענחים והמעבדות. כשרוצים להתחיל לטפל אין מספיק רופאים משפטיים בישראל".

אבידן סיפר על מתקפת הטרור שהתרחשה בישראל בשמחת תורה: "עד שלא ידענו לזהות אדם בצורה מוחלטת לא שחררנו במלחמה הזאת. בימים הראשונים קבענו על פי טביעת אצבע או דנ"א. לא הספקנו להביא למכון לCT או צילום".

מכאן עבר אבידן לשתף ברגע מצמרר של זיהוי אחת מקורבנות הטבח: "בתחקיר שעשינו לרות פרץ ז"ל הילדה עם הצרכים המיוחדים, לא היה לי ספק שהאבא לא עזב את הילדה. לא יכול להיות שיש דנ"א שלו ולא של הילדה. האבא הוא המקור. הוצאנו אותו מהקבר ומצאנו אותם מחוברים".

כזכור רות פרץ שהייתה מרותקת לכסא הגלגלים הוגדרה כנעדרת זמן רב יחסית, לאחר ששהתה באחד מאזורי הטבח בבוקרו של יום שמחת תורה.

השם יקום דמם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה
3 חודשים לפני

עצוב ה.י.ד.

.
3 חודשים לפני

מה קרה יש כתבה על יהודה אבידן?
משפחת דהאן חוששת

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן