אטימות משטרתית נוראה

האישה והפעוט נכנסו לחרדה; השוטרים פשטו על דירת האברך באשדוד

שוטרים שטעו בכתובת פרצו לדירת מגורים של משפחה חרדית ברובע ו' והשאירו צלקות נפשיות, לצד הרס בדירה, על האישה ובנה הפעוט שהיו לבד בבית. שוטר שגילה את הטעות הפנה אותה להגיש תלונה אך התיק נסגר "מחוסר עניין לציבור". עסקנים התערבו בנושא, אך עד היום, המשטרה לא ניסתה לפצות או לפחות להתעניין במשפחה שנפגעה מרשלנות משטרתית ושנאלצה לשלם בעצמה על תיקון ההרס והנזקים כתוצאה מהפשיטה המשטרתית. 'חרדים אשדוד' עם כל הפרטים

חלק מהנזקים כתוצאה מהפשיטה המשטרתית

מספר שוטרים שהוזעקו לדירת מגורים ברובע ו' באשדוד, בעקבות דיווח שהתקבל על מקרה חריג של אלימות בתוך המשפחה, טעו בכתובת ופרצו לדירת מגורים של משפחה חרדית המתגוררת בבניין סמוך.

הפשיטה על הדירה; האישה ובנה הפעוט נכנסו לחרדה

לדברי האברך, השוטרים דפקו על הדלת והשמיעו צעקות. אשתו – ששהתה לבד בבית עם בנה בן השנתיים וחצי ולא הבינה מדוע מתנפלים על דלת ביתה – נבהלה מהצעקות ומהדפיקות החזקות, נכנסה ללחץ ולהיסטריה, הזעיקה את בעלה בקול נחנק מדמעות ולא פתחה את הדלת.

לדבריו, כעבור זמן-מה, השוטרים שברו את המנעול, העיפו את הדלת מהמשקוף, זרעו הרס וחורבן ופרצו לתוך הבית. האישה ובנה הקטן נכנסו להלם וחרדה. השוטרים צעקו לעברה: "למה לא פתחת מיד את הדלת?" – הבעל, שמיהר הביתה לנוכח השיחה הקטועה והמבוהלת שקיבל מאשתו, גילה את ההרס והחורבן. הוא שאל לשוטרים מדוע פרצו לביתו והאם יש להם צו מבית המשפט.

"טעות בכתובת"

תחילה השיבו השוטרים: "אשמתכם שאשתך לא פתחה את הדלת". לאחר מכן, כשהתבררה הטעות, אחד השוטרים כתב מכתב לאישה בכתב ידו שבו ציין כי הייתה טעות בכתובת והציע לה להגיש תלונה בתחנת המשטרה.

הדלת שנעקרה ממקומה במהלך הפשיטה המשטרתית

בעלה הגיע לתחנה, עם הוכחות ותיעודים מהנזקים, וחיכה שעתיים עד שקיבלו אותו. לטענתו, כשהגיש תלונה התייחסו אליו בגסות. החוקר צעק עליו: "לא מבין מה אתה רוצה. אתה חושב שאנחנו מדפסת של דלתות?". לאחר מכן אמרו לו: "לא בטוח שנשלם לך. תביא קבלה על הנזקים ונראה בהמשך מה נוכל לעזור".

לאברך אין כסף מיותר, אך לנוכח האטימות המשטרתית, הוא נאלץ לשאת בעול ההוצאות – להזמין דלת חדשה, לשלם בעצמו על הדלת, על ההתקנה ועל תיקון ההרס והנזקים.

"חוסר עניין לציבור"

כעבור מספר שבועות עדכנו אותו כי התיק נסגר מחוסר עניין לציבור.

המקרה הנורא התרחש אמנם לפני מספר חודשים, אך הסאגה טרם הגיעה לסיומה. בתקופה האחרונה, האברך פנה למשטרת אשדוד באמצעות מספר עסקנים חרדים בעיר שתהו על ההתנהלות המוזרה של המשטרה ועל הסגירה התמוהה של התיק. המשטרה טענה בפניהם כי פתחו מחדש ובודקים את העניין – אבל נכון להיום, שום גורם במשטרת ישראל לא יצר קשר עם המשפחה שנפגעה בגלל טעות משטרתית והאטימות שנלוותה אליה.

האברך מציין כי מאז המקרה, חייו אינם חיים; אשתו בטראומה ובנו הפעוט חי בחרדה נוראית.

אחד העסקנים המעורה בפרטים אומר ל'חרדים אשדוד': "הזוי ומקומם שבשנת 2022 שוטרים פורצים לדלת של אזרח תמים חף מפשע, ובמקום להבין את הטעות שעשו ולהביא נציגים של המשטרה שיתנו סיוע לאותה משפחה שנפגעה כתוצאה מהמקרה ואחר כך שיעמדו לימין המשפחה לסייע – מתייחסים באטימות ובקור רוח מקפיא, בלי להבין את המצוקה של המשפחה שמאז המקרה חייהם אינם חיים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לפניית 'חרדים אשדוד': "כוחות המשטרה הוזעקו לבניין המגורים בעקבות דיווח על חשד לאירוע חריג של אלימות במשפחה, וביצעו את כלל הפעולות הנדרשות על מנת לאתר את הדירה תוך חתירה להצלת חיי אדם. השוטרים פרצו את דלת הדירה לאחר שחששו לשלומה של אישה שסרבה לפתוח להם את הדלת על אף שהזדהו כשוטרים, וחשו כי היא בסכנה. התלונה שהתקבלה במשטרה הועברה לבחינת היועצת המשפטית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
מוטי
2 שנים לפני

מה הפלא?
חבורת בריונים עם רשיון.
משטרת ישראל = ארגון הפשע הגדול ביותר במדינה.

מוטי אשדוד
2 שנים לפני

המשטרה "אולי" עושים עבודת קודש אבל ברגע שרואים שטעו (ולפחות מודים בזה) אז לפחות תפצו / תשלמו על הנזקים שעשיתם

משה
2 שנים לפני

לצערי ! על המשטרה אני לא מתפעל בכלל !! הם מוסתים על הציבור החרדי יום ולילה דרך התשקורת שלהם.הפלא הגדול ובסייעתא דשמיא.שלא פצעו את האשה.כאילו נקמה שלא פחתה הדלת.מי זה בכלל המשטרה ? הם פרחחי הרחוב שלבשו מדי שוטר.ואז הם משוחררים לעשות כל העולה על ליבם.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן