האיחוד המרגש

האימה והפחד מאוקראינה הסתיימו היום באיחוד מרגש

בעקבות התערבותו האישית של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ופתיחת חמ"ל בראשותו של מנכ"ל העירייה אילן בן עדי - היום בסייעתא דשמיא התוצאה המרגשת והמשמחת

מאריופול אוקראינה, יחיאל לסרי, אילן בן עדי

האימה והחשש:

התאריך 9/3/2022 עיני כל העולם נשואות לעבר אוקראינה – הפלישה הרוסית לתוככי אוקראינה הכתה את כל העולם בתדהמה. הרוסים לא בוחלים בשום אמצעיים, מתקדמים ונכנסים למאריופול, שם מבצעים הרס וחורבן, בוזזים ומפציצים בתי מגורים, עסקים, וכל הנקרה בדרכם.

טטאינה גולדין, עובדת השירות הפסיכולוגי בעיריית אשדוד גם היא עוקבת בדאגה אחר המתרחש במארויפול, שם מתגוררת אימה המבוגרת. ואז רואה בשידור חי בטלוויזיה המקומית את אימה – לודמילה משוטטת ברחוב לבדה וזועקת לעזרה: "היא גרה לבד ואין לה אוכל או תרופות", סיפרה הבת טטיאנה גולדין.

ההבטחה והעזרה:

בעקבות כך הורה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי להקים חמ"ל עירוני בראשות מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי במטרה לחלץ את לודמילה מרחבי ממאריופול לישראל. ראש העיר הבטיח אז ללוותה עד לאיחוד עם אמה כאן בארץ.

האיחוד המרגש:

מאז פעל החמ"ל רבות, וגם לאחר שההד התקשורתי ירד המשיכו בעיריית אשדוד, ללוות את טטיאנה ולסייע לה. היו ימים של מתח רב כאשר לודמילה יצא ממאריופול והתקדמה בחודש האחרון לאט לאט עד אשר נחתה הבוקר בסייעתא דשמיא בישראל.

בשדה התעופה בן גוריון המתינה טטיאנה לאמה, כשאר נחתה אימה התרחש האיחוד המרגש.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הגיב הבוקר:

 

 

 

 

 

"והשיב לב אבות על בנים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן