ביקור בזק

האדמו"ר רבי יאשיה יוסף פינטו שליט"א בביקור בבתי הכנסת "שובה ישראל" בעיר

האדמו"ר בנש"ק הרה"צ רבי יאשיה יוסף פינטו שליט"א ראב"ד מרוקו ביקר בבתי הכנסת "שובה ישראל" בעיר

האדמו״ר רבי יאשיהו יוסף פינטו בביקורו באשדוד

השבוע ביום שני הגיע לארץ לביקור בזק האדמו"ר בנש"ק הרה"צ רבי יאשיה יוסף פינטו שליט"א ראב"ד מרוקו, במהלך ביקורו הגיע לעירנו וביקר בבתי הכנסת החדשים שנבנו בשנים האחרונות בעיר של מוסדות "שובה ישראל" ברובע ד' בסיטי וברובע טו', אל הביקור נלווה מקורבו ר' שרון עובדיה הי"ו ממקימי בתי הכנסת ובתי המדרש.

בתי כנסת הוקמו באזור מרכזי הסחר במטרה מיוחדת לזכות את הרבים, על מנת שיזכו להתפלל במנין ולשמוע שיעורי תורה בזמן הפנוי להם. בבתי הכנסת מתקיימים תפילות כסדרן שחרית מנחה וערבית, הזמנים נקבעים לפי בקשת ציבור העובדים באזור, ובמשך היום קיימים שיעורי תורה ולימוד בחברותות, בבתי הכנסת קיימים ספריות גדולות בספרי קודש בכל מכמני התורה, לטובת ציבור הבאים בשעריו.

לפני כשנה במעמד מרגש ומיוחד הגיע המרא דאתרא הגה"צ רבי חיים פינטו לקביעת מזוזה בבית הכנסת "שובה ישראל" במרכז המסחר של רובע הסיטי.

האדמו"ר רבי יאשיה פינטו נשא דברים בבתי הכנסת והזכיר את מעלתה של העיר אשדוד אשר בה שכנו שני סבותיו הק' הרה"ק רבי משה אהרון פינטו זצ"ל וסבו הרה"ק רבי מאיר אבוחצירא זצ"ל, יש לנו שמחה לראות את בתי הכנסת הללו עם פעילות קודש, שני הסבים שלנו הם אור גדול המשפיעים על העיר, אנו זוכרים את פטירתו של הסבא ה"בבא מאיר" בחול המועד פסח שבחול המועד לא פתחו חנויות בעיר ובאותה שנה לא חגגו את המימונה בגל תוקף קדושתו, גם הסבא הרמ"א פינטו, מי שיש לו בעיה יעלה להתפלל כאן באוהל הציון בבית העלמין, רבי משה אהרון היה סמל של עבודת ה', תמימות, קדושה, אהבת ה' ובפרט בימי חמישי בערב "ליל שישי" נוהגים לעשות באופן קבוע "תיקון כרת" שהנהיג מו"ר אבי המרא דאתרא שליט"א שהמקור לכך עוד מהסבא הגדול רבי חיים פינטו הראשון זיע"א שהנהיג כך עוד בחוץ לארץ.

בסיום בירך את כולם שיזכו לישועה גדולה להמשיך בהפצת התורה והחסד ונזכה כולנו להגדיל תורה ולהאדירה ולגאולה השלמה בקרוב.

כמו כן ביקר בישיבת "שובה ישראל" ברובע יב', שם עקב מקרוב על החלוקה הגדולה והמפורסמת של "קמחא דפסחא" אשר חולקו קרוב ל-20,000 משפחות, עוד ציין הרב פינטו שליט"א כי הזכות של חלוקת ה"קמחא דפסחא, דאג לכך בנו רבי יואל פינטו שזה חלק משרשרת המעשים הברוכים בקידוש שם שמים שנוהג לעשות.

משם המשיך לנתיבות, שם עלה להתפלל על ציון אבי זקנו קדוש ישראל האדמו"ר רבי ישראל אבוחצירא סידנא בבא סאלי זצוק"ל והעתיר לישועת הכלל והפרט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן