מתקפה חריפה

דרמה: רבי יקותיאל אבוחצירא תוקף את אבי אמסלם: "כל מה שיצא הינו בניגוד לדעתנו ושקר מוחלט"

בש"ס המקומית לא נחים לרגע. לאחר ההקלטה המביכה מאמש בה נשמע אמסלם תוקף בעלי תשובה, היום מגיע שיא חדש, רבי יקותיאל אבוחצירא מתנער ממכתב תמיכה עם חתימתו באמסלם וטוען כי מדובר ב"שקר מוחלט"

האדמו״ר רבי יקותיאל אבוחצירא. אבי אמסלם

נדמה שבש"ס המקומית לא נחים לרגע ולאחר הביזיון והמבוכה מההקלטה של יו"ר ש"ס אמש בו הוא נשמע תוקף בעלי תשובה, היום מגיעה סערה חדשה שהכריחה את רבי יקותיאל אבוחצירא להוציא מכתב זועם וחריג בנוף החרדי.

הכל החל הבוקר כשאמסלם החליט להדביק מודעות בהן מתנוססות חתימות של רבנים, לצד מכתב המצהיר על ריצתו לראשות העיר כשמהמודעה ניתן להבין שהרבנים החתומים מטה תומכים באמסלם לראשות העיר דבר שהינו שקר גמור.

כשהגיעו הדברים לאוזנו של רבי יקותיאל הוא מיהר לפרסם מכתב המכחיש את הדברים ואת התמיכה באמסלם תוך כדי שהוא מצהיר שמדובר בשקר גמור.

במכתב אותו הוציא רבי יקותיאל נכתב:

הבהרת האדמו״ר רבי יקותיאל אבוחצירא

מדובר בעוד מכה לאמסלם וש"ס המקומית כשגם רבני אבוחצירא מתווספים לרבנים רבים בעיר היוצאים חוצץ כנגד מועמדותו של אמסלם כשהפעם הם עולים מדרגה במכתב הנזעם הטוען לשקרים רבים של המועמד החרדי לראשות העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן