ההודעה הלקונית להורים המופתעים

דרמה באשדוד: המלחמה נגד נציגי גור וויז׳ניץ הגיעה לבית המשפט

בעתירה שהגישה הנהלת ת״ת דעת מישרים אשדוד, שבה מצוטטת הכתבה שפורסמה ב׳חרדים אשדוד׳, מתבקש בית המשפט לבטל את ההקצאות לחסידויות גור וויז׳ניץ. בית המשפט נענה ובחסידויות נאלצו לדחות את פתיחת שנת הלימודים | ׳חרדים אשדוד׳ עם כל הפרטים
חרדים באשדוד אילוסטרציה. צילום: דודו חן

הנהלת תלמוד התורה הכלל חסידי דעת מישרים הגישה עתירה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שבה היא מבקשת מבית המשפט להצהיר כי החלטת עיריית אשדוד והנציגים החרדים על הקצאת בתי הספר הראל ויד שבתאי ברובע ו׳ לעמותות השייכות למוסדות גורוויז׳ניץבטלה מחמת אי חוקיותה.

בית המשפט נענה לבקשה ואכן הקפיא את ההקצאות מה שהוביל לכך שמנהלי מוסדות גור וויז׳ניץ נאלצו להודיע להורים כי פתיחת שנתהלימודים נדחתה מסיבות שונות.

כפי שדווח בהרחבה ב׳חרדים אשדוד׳, הנהלת התלמוד תורה הכלל חסידי דעת מישרים יצאה במאבק עיקש נגד נציגי גור וויז׳ניץ בעירייה בטענה כי אלה דאגו לאתר לקהילות שלהם את המבנים החדשים ברובע ו׳, אך בד בבד מונעים מהתלמוד תורה הוותיק מבנה ראויללימודים, למרות שהוא ממוקם בקראוונים ובמבנים זמניים עם תנאים ירודים.

נציגי אגודת ישראל מכחישים את הטענות, אך הנהלת הת״ת טוענת בעתירה כי ההחלטה על ההקצאות התקבלה במחשכים וולר כל הליךפורמלי השקוף לציבור.

העתירה, בעלת 15 העמודים, עמוסה בטענות נגד נציגי ויז׳ניץ וגור ובין עמודיה אף מוזכרת הידיעה שעלתה ב׳חרדים אשדוד׳ על הסאגהשנוצרה בין הורי התלמוד התורה לבין נציגי אגודת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
6 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
6 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודי אחד
1 שנה לפני

ליצמן טען למגיש העתירה, כי המבנה שגור קיבלו זו מתנה אישית שלסרי נתן לו כידיד, נראה שצריך לחקור את השוחד הזה.

בעילום שם
1 שנה לפני

למה שבשביל אחד יהיה טוב צריך שלשני יהיה רע????????.

אבישי
1 שנה לפני

כול הכבוד לכלל חסידי מגיע לכם נתח מהעוגה למה שבעלז וגור יקבלו המון הקצאות ואתם לא חוצפה מעריך מאוד על המלחמה והנחישות

בעילום שם
1 שנה לפני

הנציגים בעירייה לא עושים כלום למען התושבים הם עושים רק למען התחת שלהם למי שיש מישהו מחברי העירייה שכן עושה למען התושבים בלי יוצא מן הכללל שיאמר לי את שמו ויוכיח לי מעשים

בעילום שם
1 שנה לפני

העיקר שבסוף יהיה סוף לאפליה המזעזעת תלמוד תורה ש25 שנה בקראוונים מושחתים נמאסתם 😡

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן