האדמו"ר והאבא הגיעו מירושלים

דמע מהתרגשות: האברך האשדודי תרם לבנו אונת כבד. צפו

עזריאל אייכלר, תושב אשדוד, חגג סעודת הודיה מרגשת לבנו הפעוט שעבר בהצלחה השתלת כבד. אייכלר, שתרם אונת כבד לבנו, הזמין את מכריו לסעודה, ביניהם גם אברך חסיד בעלזא מירושלים שעבר מקרה דומה וליווה את בני הזוג אייכלר במהלך התקופה האחרונה. 'חרדים אשדוד' עם סיקור ותיאור מיוחד על הסיפור המרגש
עזריאל אייכלר ב'ברכת הגומל' בסעודת ההודיה

האברך עזריאל אייכלר, תושב העיר אשדוד, חגג אמש (שלישי) סעודת הודיה מרגשת לבנו הפעוט שעבר בהצלחה השתלת כבד. ל'חרדים אשדוד' נודע כי לפני מספר שבועות, כחודש לאחר הניתוח המורכב, אייכלר ורעייתו הרשו לעצמם לנשום לרווחה: מסכת החמצן הוסרה סוף-סוף מפניו של התינוק, והם יכלו לראות אותו מחייך, לראשונה זה זמן רב.

הריקודים הסוערים בסיום האירוע

שמשון אייכלר, בנו הבכור של עזריאל, חתנו של איש התקשורת הבכיר מאשדוד דודי ברנשטיין, סבל ממחלת כבד כרונית שהתגלתה כחודשיים אחרי הלידה. "הייתה לו צהבת מאוד בולטת", סיפרה אמו, "והתברר שזו מחלת כבד".

עזריאל אייכלר ב'ברכת הגומל' בסעודת ההודיה, כשבנו הפעוט, שמשון, יושב על ברכיו

מצב הפעוט הידרדר במהירות, והוא החל בסדרת מעקבים וטיפולים. לפני מספר חודשים נאמר להורים שהוא יצטרך לעבור השתלה, והאב נמצא מתאים לתרום לו אונת כבד. הניתוח עבר בהצלחה, והבן, בן ה-10 חודשים, והאב נכנסו לתהליך התאוששות.

אם הילד סיפרה: "ההתפתחות שלו הייתה תקינה לגמרי; הוא היה מחייך ומתהפך, עד שהמצב שלו הידרדר, וחל אצלו עיכוב התפתחותי. אני מקווה שעכשיו, אחרי שיש לו כבד חדש והורידו לו את מסכת החמצן, הוא יחזור להיות תינוק רגיל, וכולנו נחזור לחיים רגילים".

סעודת ההודיה

עשרות בני משפחה מכרים וידידים הגיעו להשתתף במסיבת ההודיה שנערכה אמש באשדוד. מי שריגש את הנוכחים הוא האברך יחיאל יאקאב, חסיד בעלזא מירושלים, שהתמודד גם הוא עם תינוק שעבר השתלה לפני כשנה. יאקאב ליווה את בני הזוג אייכלר, ייעץ להם ותמך ברגעי ההתמודדות המורכבים, ואמש הוא הגיע במיוחד מירושלים לסעודה הגדולה ומסר נאום מרגש בפני המשתתפים.

האברך יחיאל יאקאב מירושלים נואם באירוע

גולת הכותרת של האירוע הייתה ברכת הגומל של האב התורם, עזריאל אייכלר, שלא השאיר עין אחת יבשה כאשר הודה מעמקי לבו על גודל החסד שעשה עמו השם.

אורח הכבוד באירוע היה האדמו"ר מסטריקוב, שהגיע במיוחד ממעונו בירושלים ונשא דברי עידוד וחיזוק בעניין ההודאה להקב"ה. כך גם השתתף ונשא דברי חיזוק הגאון רבי יחיאל מאיר צוקר.

בסיום האירוע פרצו כל הנוכחים בריקודים סוערים, לקול צלילי השיר "בגלל אבות תושיע בנים ותביא גאולה לבני בניהם" והלחן "הודו לו ברכו שמו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן