אכזבה ומורת רוח

דואר ישראל: הסניף ברובע ג׳ יסגר מחר כמתוכנן

בתום פגישה שקיים ראש העיר יחד עם מנכ״ל דואר ישראל ולמרות עמדת ראש העיר והעירייה בצורך בהמשך הפעלת סניף הדואר ברובע ג׳ - הבקשה לא נענתה, וממחר יאלצו תושבי הרובע לכתת את רגליהם לסניפי דואר ברובעים אחרים בעיר

סניף הדואר ברובע ג׳ שיסגר החל ממחר. צילום: חרדים אשדוד

בהמשך למעקב ׳חרדים אשדוד׳ לאחר הודעת דואר ישראל על סגירת הסניף ברובע ג׳, ולאחר תלונות רבות שהתקבלו ללשכות חברי המועצה וראש העיר, שיגר ראש העיר מכתב למנכ״ל דואר ישראל בבקשה לקיום פגישה על ההחלטה בסגירת הסניף, מנגד בדואר דבקו בהחלטתם על סגירת הסניף, ונקבעה פגישה להיום בבוקר – יום לפני סגירת הסניף.

ואכן הבוקר במהלך פגישה שהתקיימה בנוכחות ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, מנכ״ל העייריה אילן בן עדי, המשנה למנכ״ל גב׳ דינה בר אולפן יחד עם בכירי רשות הדואר סירבו האחרונים לקבל את עמדת ראש העיר והעירייה על הצורך החשוב בהמשך קיום הסניף ברובע ג׳, דבר ששימש תושבים רבים בעיקר מעגיל השלישי ומעלה, שסניף הדואר שימש עבורם במובנים רבים כבנק (ברובע ג׳ לא קיים סניף בנק כלל). כאמור, בדואר ישראל דבקו בהחלטתם בסגירת הסניף כמתוכנן – מחר.

ברשות הדואר הסבירו היום כי מדובר במהלך ארצי של סגירת סניפים, פיטורים והוצאה לפנסיה בהיקפים גדולים.

במענה לפניית ׳חרדים אשדוד׳ מגיבים בדואר:

״נוכח ירידה מתמשכת בביקוש לשרותי אשנב ביחידות הדואר, חברת הדואר עורכת פריסה מחדש של יחידות הדואר. במקביל, ובהתאם לצרכים המקומיים, החברה ממשיכה להקים מרכזי מסירת דברי דואר, על מנת לשפר את השירות לתושבי האזור״.

תושבים רבים ברובע עדיין מנסים לעכל את ההחלטה, מה שיגרום להם לכתת את רגליהם לרובעים אחרים בכדי לקבל את השירות שזכאי לו כל תושב במדינה – דואר.

גורם בכיר בעירייה מבהיר ל׳חרדים אשדוד׳ כי עדיין נעשים נסיונות שונים למצוא חלופות למרות סגירת הסניף מחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן