הלחץ האמריקאי

“גם את אשדוד”: מה דרש ביידן מנתניהו בשיחה המתוחה ביניהם?

היום מציינים עם ישראל חצי שנה למתקפת הטרור האכזרית אותה ביצעו מחבלי החמאס בשמחת תורה | שעון החול אותו העניקה ארצות הברית לישראל בתמיכתה במלחמה המתנהלת בעזה - הולך ואוזל. בסופ״ש שיחה מתוחה מאד בין נשיא ארה״ב ביידן לרוה״מ נתניהו | הדיווח המלא >

ביידן ונתניהו בפגישתם ימים ספורים לאחר שמחת תורה

כפי שצפו בישראל, תמיכת העולם כולו בישראל אוזלת מיום ליום. למרות שהיום יציינו בישראל חצי שנה מאותן בוקר קשה – שמחת תורה, אז ביצעו מחבלי החמאס את מתקפת הטרור האכזרית בישובי העוטף, רצחו, טבחו, בזזו וחטפו. מה שאילץ את ישראל לצאת למבצע ׳חרבות ברזל׳, בכדי למוטט את שלטון החמאס והשבת כל החטופים שבידי החמאס בחזרה הביתה.

גם הידידה הטובה של ישראל – ארצות הברית שהעניקה את תמיכתה בישראל, ואף נשיא המעצמה הגדולה בעולם ג׳ו ביידן הגיע ימים ספורים לאחר שמחת תורה לישראל לאות הזדהות, כמו כן שלח סיוע ענק לישראל לצורך הלחימה – מתחילה לאותת יותר ויותר לישראל כי שעון החול אוזל. בהצבעה שהתקיימה לפני כשבועיים החליטה ארה״ב לא להטיל ווטו בעד ישראל, ובסוף השבוע האחרון ניהלו שני המנהיגים שיחה שהוגדרה כקשה מאד. בשיחה דרש ביידן מנתניהו לצאת להפסקת אש ולהגביר את הסיוע ההמוניטרי.

הבוקר מדווחת רשת cnn כי בנוסף דרש ביידן מנתניהו לפתוח עוד באותו ערב של השיחה את מעבר ארז, ואף את נמל אשדוד לסיוע הומניטרי ולהגביר את הסיוע ​​דרך מעבר כרם שלום.

עוד על פי הדיווח, ביידן אמר שאם התנאים של תושבי הרצועה לא ישתפרו במהירות, הוא ישקול מחדש את אופי התמיכה בישראל.

‏לסיכום השיחה השיב נתניהו – "ג'ו, אנחנו הולכים לעשות את זה", כך על פי הדיווח של רשת cnn.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שמעון
3 חודשים לפני

לא הבנתי מה קשור לאשדוד

שמואל
3 חודשים לפני

אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן