בנות מלוכה

בת מצווה עירונית ל200 תלמידות "בנות מלוכה"

תוכנית "בנות מלוכה" פועלת כל השנה תחת הרשות העירונית מהו"ת להקניית ערכים ומידות טובות בשיתוף בתי הספר של המגזר החרדי בעיר. השבוע, חגגו בת מצווה למשתתפות

צילום: יוסי כהנא

"מהו"ת" הרשות העירונית אשדוד בראשותו של הרב מני אוזלאי והמנכ״לית הגב׳ סימונה מורלי מפעילים בשיתוף פעולה עם הרב חיים אמסילי חבר מועצת העיר, את תוכנית ״בנות מלוכה״ בבתי הספר החרדי והתורני בעיר אשדוד לבנות גיל 10-12.

 

במסגרת התוכנית מתקיימים מפגשים חברתיים להקנית ערכים חינוכיים לצניעות ומידות טובות על ידי העצמה וחיזוק הביטחון העצמי של הבנות.

הפעילות מתקיימת אחת לחודש, בהשתתפות דמויות תורניות חשובות, אשר מעניקות לבנות כלים ותובנות להמשך דרכם וזאת, באמצעות הפעלה חווייתית בלתי נשכחת.

את הפרויקט יזם חבר מועצת עיר הרב חיים אמסילי, אשר פועל ללא לאות, לשיפור הרמה הערכית לבנות בתי הספר.

ביום חמישי האחרון התקימה מסיבת בת מצווה לכ-200 בנות, אשר משתתפות בפרויקט במהלך השנה, בהשתתפות מנהלות בתי הספר והצוות החינוכי.

הבנות נהנו מיום מיוחד ומרגש עם חוויה אור קולית ואינטראקטיבית.

את הכנס פתחה בדברי ברכה לתלמידות מנכ״לית מהו"ת הגב׳ סימונה מורלי אשר העבירה דברי שבח וחיזוק בהמשך דרכן התורנית וסיימה בדברי ברכה ליו״ר הרב מני אזולאי על הרוח הגבית בתוכניות מהות וכן לרב חיים אמסילי על השת״פ.

הרב חיים אמסילי. צילום: יוסי כהנא

 

הרב חיים אמסילי ברך את התלמידות על התמדתן בתוכנית והודה למנכ״לית הגב׳ סימונה מורלי על הפעלה מקצועית של התוכנית ועשיה ברוכה.

כמו כן הודה לרכזים חננאל הרוש ומוריה דוד על השקעתם בהפעלת התוכנית.

בסיום הכנס מנהלות בתי הספר וההורים הודו על הפעילות המבורכת של ״מהות״ והרב חיים אמסילי וכן על התוכנית הכל כך חשובה עבור התלמידות וציינו כי ניכרת התועלת הערכית בבנות הפרויקט ואחלו להצלחה בהמשך הדרך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
2 שנים לפני

אין על הרב חיים אמסילי . בלי הרבה רעש ובלי צלצולים. עושה המון לטובת הציבור. אשריו ושארי חלקו וכל העושים עימו מלאכתם נאמנה הרב אמסלם ועוד..צוות מנצח!!

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן