בחלוף 90 ימים

מסתמן: באשדוד ישובו ללימודים מלאים בשבועיים הקרובים | הפרטים המלאים

בעיריית אשדוד מסבירים את ההחלטה: הירידה המשמעותית באיום הרקטי על אשדוד והתרמות בניית המממ״ים במוסדות החינוך יאפשרו החזרה מלאה של הלימודים בשבועיים הקרובים
דיון הערכת מצב הערב בחמ״ל העירוני

בתום דיון הערכת מצב בעיריית אשדוד, בישר ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי כי בעקבות הירידה המשמעותית באיום הרקטי על אשדוד (ירי אחרון על העיר היה לפני שבועיים וחצי), כתוצאה מפעילות צה״ל ברצועת עזה. ובעקבות התקדמות בבנייה והצבה של כ- 100 מרחבים מוגנים במוסדות חינוך (מממ״ים) עליהם החליט לפני מספר שבועות, בכוונתו לשקול הרחבה של הפעלה מלאה של מערכת החינוך בטווח של השבועיים הקרובים.

״הצבת המממ״ים, ביחד עם הירידה בעוצמת האיום הרקטי ותדירותו, תאפשר לנו להגדיל בהדרגה את ימי הלמידה, תוך מתן מענה מיגון איכותי גם במסגרת מדיניות הכי מוגן שיש, בהפעלה מלאה של מערכת החינוך. זאת בהנחה שלא תהיה החרפה בטחונית אחרת משמעותית״, אמר ראש העיר בדיון הערכת המצב.

עוד אמר לסרי: ״אנו מודעים לכך שעבור חלק מההורים מדובר בקושי אמיתי וקשובים גם לקולות אלו. לצד זאת אנו ממשיכים בקשר הדוק עם פיקוד העורף ועוקבים מקרוב אחר ההתפתחיות בגזרה הצבאית וככל שניתן יהיה להקל, נעשה זאת. לנגד עיננו עומדים כל השיקולים ומתווה זה מאזן ביניהם ברגישות הנדרשת״.

במהלך הדיון הודיעו בעירייה כי מתגברים את הגיוסים ליחידות המתנדבים לשעת חירום.

בנוגע לחופי אשדוד אמרו בדיון כי הם עדיין מהווים שטח פתוח וההמלצה היא להתנהל בדריכות בהגעה לחופים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
גאולה
6 חודשים לפני

חשוב לחזור לשגרה. מערכת החינוך ברנים ובבתי הספר וכן במכללות ובאוניברסיטאות חייבות זאת. יש להמשיך בעבודת החינוך והמדע בכל התחומים.
כל הכבוד.
גם בצפון לא שוקלים אפילו להפסיק. פשוט מתארגנים למצבים בטוחים לתלמידים .

ביהודה ובשומרון ,חייבים תרומת התושבים בשמירה מסיבית על הישובים הרובה והמחרשה,כמאמר טרומפלדור…. ועבודה עברית רק עבודה עברית והבטחת נתיבים בישראל.
אנחנו נצליח.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן