בחירות 2023

בש"ס יוצאים להגנת ד"ר יחיאל לסרי: "הוא יהיה המועמד היחיד שלנו לראשות העיר"

לאחר הפרסומים השנויים במחלוקת - בכיר במפלגת ש"ס הארצית בשיחה עם 'חרדים אשדוד': "בלי שטיקים - יחיאל לסרי הוא המועמד של בני התורה ורבני העיר הספרדים"
כבר 14 שנים שד"ר יחיאל לסרי משרת את הציבור נאמנה | צילום: דוברות הכנסת

בסוף השבוע האחרון פורסמה ידיעה מעניינת בשבועון "משפחה" של המגזר החרדי, בה סקרו באופן מפתיע את העיר אשדוד לקראת הבחירות המונציפאליות, שנה וחמישה חודשים לפני מועדן.

הסיקור בשבועון היה רחב במיוחד ונגע ברבדים רבים בעיר אשדוד ובו התראיין בכיר לכאורה כשהוא סוקר את טיב היחסים בתוך אגודת ישראל, ומנגד מפאר את העוצמה של מפלגת שס בעיר.

בכתבה שפורסמה ניתן היה להבין מפי אותו גורם כי במפלגות החרדיות הכל פתוח לקראת הבחירות לראשות העיר וכי הם אינם סגורים על מועמד כזה או אחר, כאשר בין היתר נבחנת האפשרות של ש"ס להריץ מועמד חרדי לראשות העיר, כבר בבחירות הקרובות.

על מנת לבדוק את טיב הדברים, האם ישנה אופציה שכזו, והאם היא מקובלת על ידי רבני העיר שכן באשדוד מתגוררים שלושה רבנים חשובים ששם משפחתם אבוחצירא, ושלושה נוספים של משפחת פינטו – והם מצליחים להשפיע מאוד על מועצת חכמי התורה של ש"ס ואף על זו של אגודת ישראל, יצאנו לדבר עם איש ציבור המקורב מאוד למשפחת רבני אבוחצירא שהבהיר לנו את הדברים הבאים.

"אין צורך ללכת לחפש מועמד חרדי כזה או אחר, אנחנו לא מחפשים להתסיס את העיר, ואם יש מי שמנסה לחשוב שזה יקרה שידע שרבני העיר ילחמו בו בכל הכח, בעיר מורכבת כמו אשדוד אנחנו מחבקים את כולם והאמירה הזו של מועמד חרדי או לא, נובעת נטו מניסיון להרוס את ההרמוניה בין הציבור המסורתי ירא ה' לבין הציבור החרדי".

הוא הוסיף ואמר "כבר 14 שנים שד"ר יחיאל לסרי משרת את הציבור נאמנה, אין קהילה שיכוחה להלין כי ביקשה ולא קיבלה, כך גם בציבור הכללי, וזה מה שאשדוד צריכה. יחיאל קיבל את ברכתם של כלל רבני העיר לפני שהודיע כי יתמודד בשנית, ודרכו סלולה לניצחון".

לסיום הוסיף ואמר: "אומר זאת שוב, מידיעה ברורה – נכון להיום וגם לעוד שנה וארבעה חודשים, יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי ביחד עם ההנהגה המקומית תומכים באופן מלא ופומבי בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לראשות העיר, ולאותם כתבים חסידים שמנסים להתסיס את השטח אני אומר – תהיו רגועים, לא ניתן לכם לפלג את הציבור שוב פעם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן