מחיר המו"מ הקואליציוני

בשל הההתעסקות במינוי שר ומשרד מחיר הדלק צפוי לעלות שוב במוצ"ש הקרוב

מחיר הדלק צפוי לקפוץ במוצאי שבת הקרובה. בלשכת המסחר טענו השבוע שאין צורך בצו חדש להפחתת מס הבלו על הדלק מכיוון שהצו הנוכחי בתוקף עד 15 בפברואר 2023 בגלל חילופי השלטון • נשיא האיגוד, עו"ד אוריאל לין: "קורא לשר האוצר להנחות, אישית, את רשות המיסים להיערך להארכת הוראת השעה בהתאם"
freepik

מנהל הדלק והגז במשרד האנרגיה הודיע היום (חמישי) כי בחצות הלילה שבין שבת לראשון יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.94 ששקלים לליטר, עליה של 9 אגורות מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

 

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.93 שקלים לליטר, עליה של 7 אגורות מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות (ללא מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

 

 

על פי חוות דעת של איגוד לשכות המסחר שפורסמה השבוע, ניתן היה לעצור את העלייה מכיוון, שאין צורך ששר האוצר יחתום על צו חדש להפחתת מס הבלו. לדבריו, בגלל חילופי השלטון, הצו הנוכחי תקף עד ה-15 בפברואר 2023.

 

 

באיגוד לשכות המסחר טוענים כי הארכה האוטומטית של הוראת השעה תקפה גם לגבי שורה ארוכה של מכסים ומסי קניה שהופחתו על כמות גדולה מאוד של מוצרים ובכלל זה מוצרי צריכה, מוצרים תעשייתיים, חומרי גלם ועוד.

 

 

לטענתם של גורמים באיגוד:

"מכח הוראת סעיף 38 לחוק היסוד ,הפחתות אלו נעשות בדרך של הוראת שעה שאמורות היו לפקוע בסוף החודש, ממשיכות גם הן בתוקפן עד למחצית פברואר. ולכן כך צריך לנהוג גם עם מס הבלו על הבנזין והסולר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן