בדקו בחשבונות הבנק

בשורת הענק של הביטוח הלאומי התממשה: 280 מיליון שקל הועברו היום לזכאים

מוסד הביטוח הלאומי העביר היום את "מענק הלימודים" לחשבונות המשפחות הזכאיות לכך • כל הפרטים
קרדיט: freepik

לאחר ההבטחות הגדולות עליהם דיווחנו בהרחבה ב'חרדים אשדוד', היום זה קרה: הביטוח הלאומי העביר היום 280,000,000 מיליון ש"ח למשפחות הזכאיות עבור "מענק לימודים".

לכבוד פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד – הודיעו בביטוח לאומי כי היום – חמישי 10.08, יעבירו 'מענק לימודים' למשפחות זכאיות.

המענק נועד לסייע למשפחות בהכנות לשנת הלימודים הקרובה, כגון: רכישת ספרים, מחברות, תיקים וכד'.

העלות הכוללת של תשלומי המענק היא כ-280 מיליון ₪, עלייה של 28 מיליון ש"ח יותר מבשנה שעברה.

הביטוח הלאומי משלם את המענק לכ-111,275 משפחות שבראשן הורה עצמאי (חד-הורי) עבור 181,940 ילדים, ולכ-19,472 משפחות עם ארבעה ילדים ויותר, המקבלות קצבאות קיום (הבטחת הכנסה, מזונות, נכות, אזרח ותיק, זקנה ושאירים) עבור 72,750 ילדים.

סכום המענק – 1,101 ₪ עבור כל ילד מגיל 6 עד 18, והוא משולם באופן ישיר לחשבון הבנק של ההורים, עבור ילדים שנולדו מ-1.1.2006 עד 31.12.2017. במקביל, עשויה להיות זכאות למענק גם אם הילד לא נולד בתאריכים האלה והוא לומד בכיתה א' או י"ב. במצב כזה ולמען בדיקת הזכאות – יש להעביר לביטוח הלאומי את אישור הלימודים.

כאמור, המענק מועבר באופן אוטומטי לחשבון הבנק של רוב הזכאים. שאר הזכאים שאינם מקבלים אוטומטית, צריכים להגיש את הבקשה באופן חד פעמי באתר הביטוח הלאומי או בסניף. לדוגמה: הורה שהחליף לאחרונה סטטוס לחד-הורי, או פרוד הנמצא בהליך גירושין. בנוסף לאלו – הורה עצמאי (רווק/אלמן), אישה עגונה, אישה השוהה במקלט לנשים מוכות ועולה חדש, גם כן יכולים להיות זכאים למענק.

מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי ירונה שלום: "תחילת שנת הלימודים מהווה אירוע משמח. הביטוח הלאומי נמצא גם ברגע הזה ומעניק למשפחות הזקוקות לכך סיוע כלכלי שנועד לרכוש לילדים את הציוד הנדרש להם ללימודים. זהו אחד המענקים הערכיים והמוצדקים הקיימים אצלנו. הילדים זכאים לקבל כלים לטובת הצלחה בלימודים, של מי שעתידים להוביל את החברה הישראלית ושגשוגה הכלכלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
31 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
31 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
רוימי רפאל
11 חודשים לפני

הקשישים ימותו בלי תוספת קצבת זיקנה הפטחת הכנסה נכים סיעודיים בלי תוספות עים יוקר המחייה זה שר האוצר

שונא גנבים שונא שמאלנים
11 חודשים לפני

אז עשיתי חישוב 1011 שקל לילד כפול 72,750 יוצא 80מיליון שקל איפה שאר ה280 מיליון? מי גנב אותם?

נוגה מנחם
11 חודשים לפני

מתי תבינו שזאת לא סתם תקופה חולפת .יש הרבה סימנים ואלה מעסיקים ומשחדים אותנו עם 💸💸💸💸💸💸💸 כדי שנהיה מבולבלים ולא מוכנים בזמן אמת.

נוגה מנחם
11 חודשים לפני

ממש חבל על הכסף הזה ללימודים אולי רק לחוגים אחרי הצהריים .הבנות כבר לא רוצות שום בית 🏡🏡🏡 ספר.רק חוגים .הבנים תלמוד תורה כשהם קטנים.כשהם גדולים הבנים מקצוע …….

רחלי
11 חודשים לפני

הבן שלי לומד בישיבה אני משלמת כל חודש 1100 שח לישיבה, אני חד הורית,התשלום לא כולל ספרים, כובע, חליפות דמי כיס וקישקושים. אני עובדת משלמת מיסים( בלי סוף) בעלי לומד בכולל שקל לא מקבל מימון מהמדינה והגרוש שלי אבא של הילד פרקליט בכיר באחד ממשרדי הממשלה בקושי מזונות שילם לו והפסיק לשלם כשהגיע לגיל 18 למרות שהיה צריך לשלם עד גיל 21.הבן שלי לומד כדי שעם ישראל יצליח, שלא יהיו דינים על עם ישראל,התורה מגינה ומצילה. לא מבינה למה לא מקבל את המענק הזה, לא שזה יעזור אבל לפחות ישווה אותו כמו כל תלמיד במדינה.

מיקי
11 חודשים לפני

איי טרלליי כמה כתבות רעש וצילצולים מאלף שח מענק.

אלכסנדרה
11 חודשים לפני

באמת חוצפה משלים מעל 4 ילדים כסף באמת חוצפה עם שני יךדים שהולכים לבית ספר לא משלמים וחיים אל הפתחת הכנסה פשיט זוואה מה קורה היום איכס

יאסמין
11 חודשים לפני

0506870111

סוף לרודפות הבצע
11 חודשים לפני

בושה וחרפה שהגרושות מקבלות ועוד דורשות מחציות על הלימודים

דורית
11 חודשים לפני

לא הבנתי אזרח וותיק גם מקבל?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן