ברוך דיין האמת

בשורה קשה: נפטר מפצעיו הקדוש לידור לוי הי"ד שנפצע אנושות בפיגוע בגן יבנה

בדקות האחרונות אנו מתבשרים בבשורה הקשה כי נפטר מפצעיו לידור לוי הי"ד | נפצע אנושות בפיגוע בקניון בגן יבנה לפני 4 ימים
לידור לוי הי"ד. זירת הפיגוע

ברוך דיין האמת: בדקות האחרונות מגיעה הבשורה הקשה על פטירתו של לידור לוי הי"ד שנפצע אנושות בפיגוע הדקירה לפני ארבעה ימים בגן יבנה.

כזכור ביום ראשון בערב מחבל כבן 19 הגיע לקניון בגן יבנה סמוך לאשדוד, אזור אותו הכיר טוב עת עבדת בסמוך, והחל לדקור עוברי אורח בקניון. כתוצאה מהפיגוע נפצעו קשה 3 צעירים. שוטר ומאבטח ששהו בסמיכות הגיעו והצליחו לחסל את המחבל במקום.

הפצועים שהועברו לבתי החולים במצב קשה טופלו בימים האחרונים. לידור לא שרד כאמור את הפציעה הקשה, ולמרות שהרופאים נלחמו על חייו, בשעה האחרונה השיב לידור את נשמתו לבוראה.

לידור הי"ד

בהודעת בית החולים איכילוב נכתב:

המרכז הרפואי תל אביב איכילוב מודיע בצער רב על פטירתו של לידור לוי, אשר נרצח בפיגוע בגן יבנה, לאחר שנפצע ביום א' ונפטר הבוקר מפצעיו.

לידור לוי ז"ל, מהנדס תוכנה במקצועו, בן 34 הותיר אחריו אישה בהריון, תינוקת בת חצי שנה, זוג הורים, אח ואחות.

משפחתו מספרת עליו: "לידור היה אבא, בן זוג, אח ובן למופת, אדם מלא אהבה, אצילות ומסירות נפש. עוגן למשפחתו ומודל לחיקוי לסביבתו. תכלית חייו הייתה לעזור לאנשים בצניעות ובענווה. לידור הותיר בליבנו חלל עצום, נמשיך לחיות לפי הערכים שהנחיל לנו למען הנצחתו.
לידור נפצע קשה בשנת 2009 בפעילות מבצעית בעזה בעודו לוחם בחיל ההנדסה הקרבית, ועל אף שקיבל פטור ממילואים ניסה לשוב ולהתגייס במלחמה הנוכחית. לידור נרצח בפיגוע טרור, כל פיגוע כזה מותיר חורבן ומשפחה הרוסה, אנא אל תשכחו את משפחות נפגעי פעולות האיבה".

השם יקום דמו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שמואל
3 חודשים לפני

השם יתברך יקום דמו ודם כל חיילינו וישמיד את רוע הגזרה ויחזיר חיילינו וחטופנו לשלום בע'ה אמן

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן