60 דקות ראשונות חינם

בשורה ענקית לתושבי אשדוד: זו ההטבה החדשה לחונים בכחול לבן

לפטור מאגרת חניה בחופי הרחצה, ממנו כבר נהנים עשרות אלפי תושבי אשדוד אשר נרשמו במאגר החניה, תצטרף בימים הקרובים הטבה משמעותית נוספת: 60 דקות מצטברות בחינם והחל מהשעה השנייה התעריף לתושבי אשדוד יופחת ב-50% ויעמוד על 2.10 ₪ במקום 4.20 היום. תושבי חוץ ימשיכו לשלם מחיר מלא, החל מהשעה הראשונה

תושבי אשדוד התבשרו היום (שני) כי חוק העזר שעבר במועצת העיר אשדוד אושר גם במשרד התחבורה ובמשרד הפנים.

מדובר בבשורה ענקית, וזו הטבת החניה המשמעותית לתושבי העיר, בכחול לבן בכל רחבי אשדוד:

  • 60 דקות ראשונות חינם, בכל יום מחדש, לכל תושבי אשדוד.
  • החל מהשעה השנייה התעריף לתושבי אשדוד יופחת ב-50% ויעמוד על 2.10 ₪ במקום 4.20 היום.

יצוין כי הטבה זו מצטרפת להטבת החניה חינם בחוף הים, ממנה נהנים תושבי אשדוד כבר למעלה משנה. כלומר, אם נרשמתם להטבת חניה חינם, המערכת תזהה אתכם כתושבי אשדוד ותיהנו אוטומטית מההטבה החדשה.

בהודעה מטעם עיריית אשדוד נכתב כי לפטור מאגרת חניה בחופי הרחצה, ממנו כבר נהנים עשרות אלפי תושבי העיר אשר נרשמו במאגר החניה, תצטרף בימים הקרובים הטבה משמעתית נוספת: 60 דקות מצטברות בחינם והחל מהשעה השנייה התעריף לתושבי אשדוד יופחת ב-50% ויעמוד על 2.10 ₪ במקום 4.20 היום. תושבי חוץ ימשיכו לשלם מחיר מלא, החל מהשעה הראשונה.

מטרת השעה הראשונה בחינם, נועדה לאפשר לתושבים לעשות את כל אותם סידורים קטנים לאורך היום (5 דק' לאסוף לחם וחלב, 20 דק' לרכישה בבית מרקחת וכך הלאה), עד למכסה של 60 דק' ברחבי העיר ולאורך כל היום. שירות זה מחייב להפעיל אפליקציית פנגו או סלופארק אבל לא יהיה חיוב עד להשלמת 60 דקות ראשונות בכל יום.

"תו הזהב" לגמלאים (נשים מגיל 62 וגברים מגיל 67) ימשיך להיות בתוקף ויקנה לגמלאי וגמלאיות אשדוד שנרשמו במאגר, פטור מלא מאגרת חניה לאורך כל היום.

איך נרשמים? פשוט וקל: באשדודית ובאתר העירייה! מי שנרשם כמובן, אינו צריך לעשות זאת שנית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן