לגיל הרך

בשורה להורי הפעוטות: כך תרשמו את ילדכם למעון לשנת הלימודים הבאה

הבוקר נפתח הרישום למעונות יום לשנת הלימודים תשפ"ה - 2025 | ההרשמה באופן מקוון בלבד | הרישום יתבצע בין התאריכים 14.02.2024 (ה' באדר א', תשפ"ד) ועד 05.03.2024 (כה' באדר א', תשפ"ד) | ׳חרדים אשדוד׳ עושה לכם סדר בכל השאלות והתשובות
קרדיט: freepik

הורים לילדים במעונות היום? הכתבה הבאה בדיוק בשבילכם!

הבוקר נפתח הרישום למעונות יום (השלב הראשון בתהליך), שבסופו תוכלו להכניס את ילדיכם לאחד ממעונות היום המוכרים על ידי האגף לעידוד תעסוקת הורים.

  • את ההרשמה יש לבצע מיום 14.02.2024 (ה' באדר א', תשפ"ד) ועד 05.03.2024 (כה' באדר א', תשפ"ד) – על מנת לבצע את הרישום יש להירשם למערכת ההזדהות הלאומית.
  • לאחר שליחת הבקשה יש לוודא כי אכן התקבלה אסמכתא לבקשת הרישום ואז ניתן יהיה להיכנס לאזור האישי. שימו לב כי הטופס מאפשר גם עריכה של בקשה שכבר הוגשה לרבות הסרת הרישום.
  • שימו לב כי אין חשיבות למועד שליחת הטופס כל עוד הוא בתקופת הרישום (ההרשמה אינה על בסיס "כל הקודם זוכה")
  • הרישום הוא לכל מעון יום בעל סמל.
  • לסרטון הדרכה בנושא תהליך הרישום לחצו כאן.

מי יכול לבצע את הרישום?

  • את הרישום יכול לבצע כל הורה
  • אפוטרופוס

כאשר ההורים פרודים או מתגוררים בנפרד או מנהלים משק בית בנפרד, יש למלא גם את כתובת הדוא"ל של ההורה השני ותוצאות הרישום יישלחו גם לכתובת זו. כל זאת בהנחה שאין מניעה שההורה השני יידע על תהליך הרישום אם הומצאה החלטה של בית המשפט שלפיה נשללה או הוגבלה לעניין זה האפוטרופסות של ההורה שאינו רושם או החלטה אחרת שמונעת את מסירת המידע וזאת בשים לב להוראות סעיף 18(ד) לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות.

בהתאם לאמור לעיל, להורה שלא ביצע את הרישום למעון, קיימת הזכות לפנות למוקד האגף לעידוד תעסוקת הורים, לקבלת מידע בנוגע לרישום. יש להגיש בקשה בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני.

שלבים לרישום למעון יום

שלב ראשון: זיהוי משתמש

שלב שני: בחירת שנת לימודים (יוצג חתך הגילאים המאפשר רישום לגיל זה).

שלב שלישי: בחירת ילד
בטופס הרישום יוצגו ילדיכם בחתך הגיל המתאים לרישום למעון היום, בהתאם למידע הקיים במשרד האוכלוסין. במידה וקיימת בעיה, יש לפנות למנהל האוכלוסין.

שלב רביעי: בחירת מעון לילד

  • יש לבחור עד 2 מעונות אליהם מעוניינים לרשום את ילדיכם ולדרגם לפי סדר עדיפויות.
  • כאשר ילד ממשיך בעדיפות הראשונה, יופיע המעון אליו הוא משתייך כיום. באפשרותכם לשנות את העדיפות ולעדכן.
  • לתשומת לבכם, קיימת חשיבות לסדר העדיפויות בבחירת המסגרות, כפי שיפורט בהמשך (בתוצאות הרישום).

במידה והינך אפוטרופוס שאינו הורה, עליך לרשום את מספר תעודת הזהות של הילד ואז יתבצע אימות מול משרד המשפטים על היותך אפוטרופוס. לאחר האימות תוכל להמשיך בתהליך הרישום לילד.

פרטי ההתקשרות המופיעים בטופס, מחוברים למערכת ההזדהות. במידה והפרטים אינם מעודכנים, עליך לעדכנם במערכת ההזדהות (פרטי התקשרות – מייל, טלפון).

לרישום – לחצו כאן

מהן תוצאות הרישום

  1. אם קיים מקום במעון שנבחר בעדיפות הראשונה – הילד ישובץ למעון שבעדיפות הראשונה והרישום שבוצע למעון בעדיפות השנייה, יבוטל.
  2. אם קיים עודף רישום ב-2 המעונות שנבחרו – ההחלטה על קבלת ילדים למעון תתקבל בהתאם לסדרי הקדימויות הקבועים בנוהל סדר קבלת ילדים למעונות (ועדות קבלה) שיתקיימו בין החודשים מרץ-יוני.
  3. אם במעון שנבחר בעדיפות ראשונה, קיים רישום עודף, ובמעון שנבחר בעדיפות שנייה, יש מקום – ההחלטה על קבלת ילדים למעון תתקבל בהתאם לסדרי הקדימויות במעון שנבחר בעדיפות ראשונה, תוך שמירת מקום במעון שנבחר בעדיפות שנייה.

לצפייה בסטטוס הבקשה יש להיכנס לאזור האישי.

לתשומת ליבכם:

לרישום – לחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שרה
5 חודשים לפני

לא ידעתי שנפתח רישום. כעת ארשום

צבי
5 חודשים לפני

מידע חשוב וברור. תודה לכם

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן