בעלות של מיליוני שקלים

בשורה אדירה לתושבי אשדוד: העבודות להחלפת תשתיות הכבישים ברובע ז’ יחלו "בקרוב מאוד"

העבודה תתבצע בשלושה שלבים לפי מקטעים, כדי לא לשבש את החיים ברובע • הרב שוק: "זה המקום להודות לראה"ע ד"ר יחיאל לסרי על הקצאת המשאבים הדרושים ביד רחבה, לרווחת ובטיחות התושבים
רובע ז׳, צילום: עמיחי חדד - חרדים אשדוד

הסוף להרעדות הבורות בכבישים: לאחר שנים בהן שוקדים על התנעת תכנית שיפוץ כבישי רובע ז', השבוע התבשרנו כי בפעילותו האינטנסיבית של חבר מועצת העיר מאגודת ישראל, הרב שמואל שוק עם אברהם ליבוביץ ראש מינהלת רובע ז' – סוכמו סופית כלל הפרטים והעבודות יחלו "בקרוב מאוד" – כך לפי גורמים בעירייה המופקדים על ביצוע העבודות.

הדברים הגיעו אל קו הגמר בישיבה מיוחדת שקיים הרב שוק יחד עם מינהלת רובע ז' בראשות אברהם ליבוביץ וכלל הגורמים העירוניים בראשות מנהלת מח' תשתיות ותנועה הגב' שלי טייב שרם. בישיבה זו סוכם על יציאה לדרך בקרוב עם הפרויקט השאפתני בעלות מיליוני ש"ח.

בכדי לא לשבש את חיי התושבים ברובע, סוכם על חלוקת העבודות לשלושה שלבים בהדרגה. בשלב ראשון יבוצעו עבודות ברחוב רבי שמעון בן שטח מכיכר אלתא ועד כביש S, שם יתבצע ריבוד של הכביש ושכבה שנייה של אסלפט מעליו, שלב המתוכנן להתרחש כבר בשבועות הקרובים.

שלב שני יכלול את קטע הכביש שבין כיכר מכבי לכיכר הורקנוס, וגם במקטע זה יבוצע ריבוד של הכביש ומעליו השכבה השנייה הנדרשת לתקינות הכביש כראוי לאורך זמן. בנוסף, יכללו העבודות הקמתה של כיכר חדשה בצומת רבי יוחנן בן זכאי – רשב"י, והצרת אי התנועה במקום, כך שיתווסף לכביש נתיב תנועה נוסף במקום הנתיב שנלקח לצורך שטח המסחר בגני טל – ובכך יוסדר העניין בפתרון מלא.

בהקשר זה יצויין, שהבעיה התנועתית שנוצרה בכיכר מכבי, שם נחסמה כידוע היציאה הישירה לרחוב רבי טרפון, הועלתה על ידי נציגינו מספר פעמים בפני הגורמים המקצועיים, ומאחר והפתרונות שהוצעו עד כה נפסלו עקב ענייני בטיחות ובעיות טכניות – הוחלט על בדיקה מחודשת של הכיכר על ידי יועץ חיצוני.

השלב השלישי והאחרון יתמקד במקטע שמצומת כיכר מכבי עד סופו של רחוב רבי יהודה הנשיא וגם בו יתבצע ריבוד ושכבה שנייה של אספלט, לצד הקמת הגבהות בכביש כדי להביא להורדת המהירות בכביש ולמנוע תאונות דרכים באזור עמוס זה.

בכל מקטעי העבודות והחלפת יטופלו גם כלל התשתיות, מביוב ועד חשמל – כך שבסיום הביצוע של שלושת השלבים יקבלו כלל הרחובות המרכזיים של הרובע מראה חדש ותשתית שהיא גם בטיחותית, גם נוחה וגם נאה.

במהלך ישיבת הסיכום הועלה בפני הגורמים העירוניים גם הצורך המרכזי בפרסום נכון מול התושבים על לו"ז העבודות ופריסתן כדי שיוכלו להתכונן בהתאם. בעירייה הסכימן כי הדבר נדרש מאוד בפרויקטים מסוג זה, קל וחומר במיזם שאפתני כל כך.

חבר מועצת העיר הרב שמואל שוק בירך על הסיכום ואמר כי "לאחר מספר שנים של תכנונים והקצאת משאבים גדולים, כולנו תקווה שנוכל לצאת בקרוב ממש לשטח למרות כל הקשיים בגיוס פועלים. זה המקום להודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על הקצאת משאבים גדולים ביד רחבה לרווחת ובטיחות תושבי הרובע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חיים
2 חודשים לפני

הגיע הזמן שהעירייה תשקיע ברובעים החרדים

משה
2 חודשים לפני

נציג ציבור שבא לעבוד. יישר כח שמואל

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן