סוף הסיפור

ברק סרי פורש מהחיים הפוליטיים. סיעתו ככל הנראה תתאחד עם כצנלסון

כצפוי: ברק סרי פרש מהחיים הפוליטיים כשבמקומו תיכנס מספר 2 שלו רינה גוטמן, שעל פי ההערכות תתאחד עם כצנלסון וכך יהפוך כצנלסון לסיעה בת 4 מנדטים. בנוסף: לחצים כבדים על לסרי להכניס את הסיעה המאוחדת של כצנלסון וגוטמן לקואליציה | כל הפרטים >

סרי וכצנלסון

עכשיו זה סופי: לאחר שסיעתו "אשדוד מתקדמת" הביאה רק מנדט 1 למועצת העיר, שלח היום ברק סרי מכתב בו הוא מודיע על התפטרותו ממועצת העיר.

במקומו של סרי, תיכנס למועצה מספר 2 שלו רינה גוטמן מהנדסת בניין במקצועה. על פי כל ההערכות, תחבור גוטמן עם סיעתה "אשדוד מתקדמת" לסיעתו של סניה כצנלסון ותהפוך אותו מסיעה של 3 מנדטים ל4.

בעקבות החיבור המסתמן החלו לחצים כבדים על ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לשקול את כניסתו של כצנלסון לקואליציה כשהאחרון מונה עתה 4 מנדטים ורוצה מאוד להיכנס לקואליציה המתגבשת.

בסביבתו של לסרי לא פוסלים את הרעיון על הסף ויכול להיות שראש העיר בסופו של דבר ייעתר לבקשות ויתן לכצנלסון לסיים את חייו הפוליטיים בכבוד, אולם כרגע מצידו של לסרי אין שום תגובה לבקשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נער מקלדת
4 חודשים לפני

מי שאוהב את מרן לא מוכר את העיר לכצנלסון

אבי
4 חודשים לפני

שלסרי לא יעשה טעות ויכניס אותם שיתן להם להתייבש באופוזיציה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן