מעקב חרדים אשדוד

בקרוב ממש: החוף הנפרד יוכשר ע"י הרבנים לשימוש הציבור החרדי

במעקב צמוד של 'חרדים אשדוד' במהלך כל תקופת העבודות בימים הקרובים יושלמו העבודות וציפוי העמודים והחוף הנפרד יקבל את כשרות הרבנים לשימוש כלל הציבור החרדי

הרב שטיין והרב וינגרטן בביקור הבוקר בחוף הנפרד. צילום 'חרדים אשדוד'

לפני חודש וחצי פרסמנו לראשונה על פרצות חמורות בחוף הנפרד, לאחר הפרסום עודכנו ודיווחנו כי החלו העבודות להכשרת החוף הנפרד לשימוש הציבור, ומאז באופן שוטף עקבנו ודיווחנו ב'חרדים אשדוד' על ההתקדמויות בעבודות האינטנסיביות להכשרת החוף, עד שלפני מספר שבועות עדכנו כי הושלמו עבודות החדרת העמודים לתוך קרקעית הים.

הבוקר כבר זומנו הרב שטיין וסגן ראש העיר יחיאל וינגרטן לעקוב מקרוב אחר עבודות ציפוי העמודים, ועדכון שוטף על כלל הפעולות המבוצעים בחוף הנפרד.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי בימים הקרובים יושלמו בסייעתא דשמיא עבודות הציפוי, ותוך מספר ימים בעזרת השם יקבל החוף הנפרד את כשרות רבני העיר, וכלל הציבור החרדי יוכל להשתמש בחוף בהנאה תוך כדי שמירת העיניים במלואה.

סגרע"ה וינגרטן מודה שוב למר טל בוסקילה העומד המשמר יום יום להתאמת החוף הנפרד כפי הוראות הרבנים, ולמר אריה תורג'מן יו"ר החופים על העבודות ללא הפסקה להכשרת החוף הנפרד, וקורא לציבור להתאזר בסבלנות בימים האחרונים לעבודות, ומקווה כי אכן בימים הקרובים נוכל להתבשר על הכשרת החוף באופן סופי.

העבודות בעיצומם
הביקור הבוקר
צילום: חרדים אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן